היכן ניתן לרכוש רמקולים מוגברים למכירה? מה רצוי לרכוש? האם ראוי לרכוש את הציוד בנפרד או להשקיע בבחירת ציוד הגברה לקריוקי או רמקולים מוגברים למכירה באופן פרטי? לא מעט עולים להם הספקות באשר לרכישה. האם לרכוש ציוד קריוקי פרטני או לרכוש ציוד במסגרת חבילה אחת? אספנו עבורכם כמה רעיונות לרכישה של ציוד הגברה ובפרט רמקולים מוגברים למכירה. להלן כל מה שרציתם לדעת ולא שאלתם אודות בחירת רמקולים מוגברים באשר הם.
יתרונות הבחירה- רמקולים מוגברים
רמקולים מוגברים יירכשו על פי המטרות אותן תציבו לעצמכם בפועל. יש רמקולים מוגברים למסיבות ויש למופעים או אפילו ישיבות קטנות. איזה סאונד תוכלו להשיג? היתרון הגדול בא לידי ביטוי ברכישה אשר יכולה להעניק סאונד חד וטוב. הרמקולים הפאסיביים ביחס לרמקולים מוגברים או אקטיביים מגביל מכיוון שהשמע איננו משתנה בכל נקודה ונקודה באולם הנבחר. לעומת זאת, רמקול אקטיבי או מוגבר יתאים את עצמו למקום הרועש ולמקום הרוגע בו זמנית. עניין הסאונד הינו מעל לכל וכאן למעשה בא לידי ביטוי היתרון ביחס לכל השאר.
על רכישות וכל היתר
אז היכן ניתן לרכוש ציוד? רמקולים מוגברים באים לידי ביטוי ברכישה אצל מורשים בלבד. הם יכולים להעניק את כל היכולות בפועל. כמו כן, חשוב להתאים אותם כמו בכל דבר לבאי האירוע בפועל. כמה אנשים יהיו באירוע? מעל או פחות 200 איש? רכישה של רמקול אחד תשפיע על כל השאר ועל מנת שלא להפיל את כל העומס במקום אחד, ראוי לרכוש לפחות שני רמקולים על מנת שאחד יסייע לשני לשאת במעמסת הסאונד לכאורה. אם אתם בוחרים לרכוש ציוד באמצעות יד 2, הכול טוב ויפה ורק שתבצעו את הרכישה באמצעות מקצוענים בלבד. רכישה של ציוד ישן, עלולה לסכן אלא אם בחרתם את הנכון. בסיכומו של יום, אם תבחרו רמקולים מוגברים, תעשו למעשה את הבחירה הנכונה ביותר תוך כדי רכישת רמקולים או אחריות אשר תשמש לגיבוי במצבים אמיתיים. השאיפה לרכוש את הנכון והמתאים ביותר והעיקר שלא להתפתות לעלויות חסרות שכר, זולות ובעיקר מרמזות על רכישות “חתול בשק”.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !