היכן ניתן לרכוש ציוד הגברה למכירה? האם ציוד הגברה לקריוקי הוא למעשה ציוד שעלותו שווה לרכישה של ציוד הגברה מקצועי לכל דבר? יש עלויות משתנות, כאלה ואחרות ועל כך יש לתת את הדעת בהתאם. אין לפסוח על כמה וכמה דברים , בפרט שרוכשים ציוד הגברה למכירה או השכרה כפי שנציין במאמר הבא.
לרכוש את הציוד הטוב ביותר
השוק מוצף לא מעט דגמים של רמקולים, מיקרופונים אלחוטיים, מיקסרים ייחודיים וכל השאר. הכול עניין של בחירה כזו או אחרת באשר להפקת הסאונד הטובה ביותר, באשר למופע המשולם שניתן להרכיב ובאשר לכל שאר הסימנים שהופכים הפקה למושלמת, יש לקחת בחשבון גם את מספר המוניטורים או אפילו מספר הרמקולים על פי כמות האנשים שימצאו בהפקה או באירוע. כמו כן, יש לקחת בחשבון את המקום הסגור או הפתוח- גם כאן יש לקחת בחשבון את עניין האקוסטיקה מעל לכל.
טיפים לרכישה נכונה
1. ערכו סקר שווקים מקיף ומדויק באשר לבחירת ציוד מתאים על פי הפקה שאותה תבחרו להוציא לפועל.
2. אין לבחור ציוד על דעת עצמכם בפרט שאין לכם ניסיון בתחום- שהרי יכולת הבחירה תהיה פגומה וההשלכות תשארנה הרבה אחרי.
3. את הציוד יש לבחור באמצעות אנשים יודעי דבר מתחום ההגברה והסאונד, הם למעשה יוכלו לסייע לכם לבחור ציוד הגברה מותאם אישית.
4. יש לקחת בחשבון את הניסוי הראשוני לפני הרכישה. כמו בכל דבר, ניסיון ראשוני יסייע לבצע את הבחירה המתאימה ביותר בדרך להצלחה.
רכישות נכונות- לרכוש נכון
בסיוע גופים כאלה ואחרים, מגיע שלב של בחירת ציוד על פי מטרות. כמות האורחים כמו ידועה מראש, כך גם בחירת רמקולים גדולים דיה על מנת להעניק את הטון לכמות האנשים הנכונה במקום. לרוב, נבחר הציוד על פי כמות האנשים שיהיו באירוע ועל פי התנאים שיש במקום. כך למעשה בוחרים את הציוד המתאים ביותר למשימה של הקמת אירוע, הפקת מופע מרהיב וכל שאר הדברים אשר יכולים לספק את האירוע המושלם בזכות בחירת הציוד המותאם ביותר להצלחה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !