מה תרצו לרכוש? ציוד הגברה להשכרה או ציוד הגברה למכירה? מה המטרה אותה הצבתם לעצמכם בפועל? ציוד הגברה מקצועי ידרוש מכם התנהלות מסוימת וזאת על מנת להבטיח את עצמכם ואת האירוע אותו אתם עומדים להפיק בפועל. אז מה נדרש להפקת האירוע המוצלח? אספנו עבורכם כמה טיפים ראויים להגשמת המשימה על הצד הטוב ביותר.
לדעת את המטרות
השאלה הראשונה שיהיה עליכם לשאול קשורה במטרות. מה מטרת האירוע בפועל? האם אתם עומדים לפני אירוע קטן או גדול? מה כמות האנשים שיגיעו לאירוע בפועל? האם המקום סגור או פתוח? האנשים המוזמנים מצפים לאירוע מושלם וכאן יהיה קשה אם תאכזבו אותם טרם תחילתה של הפקה כזו או אחרת. האם אתם צריכים את הציוד למסיבה או ישיבה? אם תבחרו ציוד לוקה בחסר שהרי אתם בבעיה עכשווית. למסיבת המסיבות, לא תעזו לשכור ציוד אשר ישבוק חיים תוך כדי האירוע אלא אם קיבלתם את השירות ממישהו שנושא את האחריות להיות שם בכל משבר כזה או אחר ובזמן אמיתי.
בחירת הציוד באופן עצמאי
מהו קהל היעד? מהם האנשים אותם הזמנתם לאירוע? האם יש אנשים שמתחברים למוסיקה ויש שמתחברים לדיבורים? כיצד תספקו את כל התשובות לכולם? בחירת רמקולים אקטיביים יסייעו לכם להגביר את המוסיקה בחלק מהאולם ומאידך להחליש בחלק בו תרצו לממש את הרגיעה. החיסרון לכאורה יהיה שתדרשו לרכוש מגבר שיהווה חלק מאותם רמקולים בפועל. גם החלק השולט על הסאונד יהווה מקור חשוב ביותר ומכאן שתדרשו לבחור מערכת סאונד, רמקולים ומיקרופונים על הצד הטוב ביותר. סקר שווקים ראשוני יהיה הדבר הראשון שתדרשו לעשות. אחר כך יגיע שלב הבדיקה והמבדק העצמי שתערכו. חשוב לציין כי עלויות זולות תסבכנה אתכם ומכאן שראוי להסכים למשהו זול לכאורה, רק כאשר יש לצדכם משהו מקצוען. יש לבחור מעמד חזק לתחזק את הרמקולים ולצור מצב של פירוק וחיבור באופן דקדקני- זאת על מנת שלא לסכן את האנשים ולהעניק את התשובה הראויה. בסיכום דבר, השאיפה היא לייצר מסיבה בלתי נשכחת של פעם אחת בחיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !