מהו גנרטור?

גנרטור הוא מחולל מתח ממונע המפיק חשמל ע”י מנוע: בנזין או  דיזל. גנרטורים משמשים תחליף מעולה בהפסקות חשמל לתפקוד בבית או בעסק, משומשים הרבה בבסיסים צבאיים, בחקלאות וכמובן בשוק הפרטי,  ובטיולי שטח .

כמו כן, שימוש הכרחי של גנרטורים הוא בבתי חולים שם הם מהווים גיבוי לאספקת החשמל הסדירה של בית החולים.

איזה גנרטור לשכור – גדול או קטן? התשובה : תלוי בשימוש

  1. עליך לדעת קודם כל לאיזה שימוש הגנרטור ומה הספק תצרוכת מכשירי החשמל אותם הוא אמרו לגבות או להפעיל
  2. לכמה זמן ומה תדירות השימוש בגנרטור: האם לשימוש בתדירות גבוהה אז אתה צריך גנרטור חזק שיעשה את העבודה ולא יושבת לאחר כמה פעמים
  3. אם אינך מבין בהספק של מכשיר חשמל, אתה חייב לפנות לייעוץ מקצועי בחברה המתמחה בכך. באופן כללי: עליך תמיד לשכור או לקנות גנרטור שהספקו יהיה כגדול יותר עם טווח ביטחון מכל הספקי המכשירים שלך גם יחד.
  4. משקל וכובד: קח בחשבון שיהיה עליך להוביל , להרכיב ולהתקין את הגנרטור: בדוק היטב מיקום ואפשרויות שינוע וחיבור בבית העסק שלך או בביתך
  5. מחיר : כמובן שגנרטור גדול – כלומר: הספק גדול יותר כנראה גם יעלה לך יותר – אך ייתכן ויישמר לאורך זמן רב יותר ויספק גיבוי אמין יותר כאשר אסור לך לקחת סיכון בנפילת החשמל בבית העסק למשל.

ייתכן ותשקול השכרת כמה גנרטורים קטנים, כאשר היתרונות בכך: ניידות, גמישות הפעלה, לעיתים גם חסכון בהוצאות ותפעול קל יותר.

לעומת זאת: גנרטור אחד גדול ועצמתי יכול להיות פתרון פשוט ונוח יותר למטרותייך . שוב תלוי מה הגנרטור אמור להפעיל ולכמה זמן אתה זקוק שיעבוד.

לסיכום: בבואך להשכיר גנרטור גדול חשוב היטב מה הקיבולת החשמלית לה אתה זקוק, מהן אפשרויות ההובלה וההתקנה שלך, כמה כסף ברצונך להשקיע, ומה תדירות הפעולה של הגנרטור.

דאג להיוועץ עם איש מקצוע טכני שיסביר לך כיצד לתפעל ולתחזק את הגנרטור כך שיישמר לאורך זמן ויעבוד בתפוקה מלאה וללא תקלות מיותרות

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !