האם נמאס לכם לצאת בימות החורף בכדי להשלים את החסך של השירה? לא מעט אנשים אוהבים את רעיון השירה בציבור ומחפשים לא פעם להיות חלק ממסיבת קריוקי. מה עושים כאשר המקום עמוס ולא יכול להכיל אתכם? מה קורה בימי החורף הקרים בו תרצו לשיר ומאידך גם להישאר בבית? כאן למעשה מדברים על ציוד לקריוקי ביתי או אפילו מסיבת קריוקי לילדים. איפה קונים קריוקי איכותי? כל התשובות במאמר הבא.

לקנות את הציוד הטוב ביותר

בכדי לקנות ציוד קריוקי מקצועי, יהיה עליכם לצור סקר מכוון של הציוד אותו אתם מחפשים. לפני הכול, בררו כי אתם אכן יכולים להרשות לעצמכם לרכוש את הציוד על פי תקציב אותו תקציבו לעצמכם מראש. כמובן שראוי שלא לבחור ציוד זול מדי, הוא יעלה לכם יקר בהמשך ולא ישמש אתכם אלא יותר מפעם אחת או פעמיים. אם תחפשו אחר ציוד קריוקי מקצועי, ראוי לבחור ולרכוש ציוד בעל מחיר סביר ואחריות מותאמת מראש. כך למעשה לא תתקלו בבעיות או תקלות בדיוק כשתרצו להתחיל את המסיבה בבית.

אז איפה באמת כדי לרכוש?

כמו בכל דבר, לבטח לא הייתם רוכשים ציוד למטבח בחנות בגדים או לחילופין ציוד מוסיקה בחנות חשמל רגילה. אם כן, היכן כדי לרכוש ציוד קריוקי מותאם? חנויות מוסיקה הן רק חלק מהמקומות אותם נמליץ לכם לרכוש בפועל את הציוד למסיבת קריוקי מושלמת. גם נקודות סאונד או הגברה הם פתרון מושלם. אם אתם בדרך לרכוש מכשירים יד שנייה, רצוי שתעשו זאת לצידם של יודעי דבר. כאן יהיה עליכם לבחור את הבחירות לצד אנשי סאונד או אפילו אנשים שעושים קריוקי על תקן קבוע. בסיכום דבר, ראוי לרכוש ציוד ביתי מותאם לכמות האנשים, מותאם למקום סגור או פתוח ובעיקר רשימת מוסיקה ומקרן מותאם שיהיה ניתן להציג ולהפיק מסיבת קריוקי בלתי נשכחת.

תכולת הציוד- קריוקי מוצלח

במסגרת בחירת הציוד, תדרשו לרכוש מיקסר וסאונד מהטובים ביותר עבור הסביבה הביתית, כך גם מיקרופון חוטי וכמה מיקרופונים אלחוטיים. מקרן, מסך ובעיקר אחריות רכישה. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !