מקרן כיס הוא מקרן קטן שמסוגל לנגן סרטונים וסרטים על מסך בגודל 60. היתרון המשמעותי הוא הגודל – מקרן כזה נישא לכל מקום ואינו זקוק למקור כוח חיצוני. האפשרות להקרין סרטים באיכות גבוהה קורצת ופותחת אפשרויות רבות למשפחה, אנשי עסקים ואפילו לאדם הפרטי שרוצה להקרין סרטון באמצעות הסלולרי. שירותי השכרת מקרן כיס נעשים בידי בעלי מקצוע שלרוב יספקו לכם גם שירותי הגברה ותאורה לאירועים ושירותים נוספים ולפני שפונים אליהם כדאי לדעת ולהכיר כמה פרטים.
אז לפני ששוכרים
מקרן נייד להשכרה הינו מכשיר קטן ביחס מקרנים אחרים ולכן רגיש יחסית לזעזועים ומכות ובכדי לשמור על איכות תמונה גבוהה חשוב לשמור עליו ממכות אילו. תוכלו לקבל הנחיות מדויקות והוראות מספק שירות השכרת מקרן המקצועי שבחרתם.
– אנשי מכירות – חשבו על האפשרויות הרבות שנותן לכן מקרן כיס. תוכלו להציג כל סרטון, באיכות גבוהה, כמעט בכל מקום. אם אתם לא מעוניינים להכנס להוצאה גבוהה על ידי רכישה של המקרן – תוכלו להשתמש בשירותי השכרת מקרן כיס לניסיון, עד שתדעו בוודאות שמדובר ברכישה כדאית עבורכם.
– עשו השוואת מחירים – פשוט כנסו לגוגל והקישו ” השכרת מקרן לייזר ” או “שירותי השכרת לציוד הקרנה”. כמובן שאפשר להוסיף לביטוי מיקום כדי לקבל את הספקים האיכותיים באזור שאתם נמצאים בו. אל תתעצלו וצרו קשר עם כמה ספקים כדי שתוכלו לבצע השוואת מחירים ואיכויות.
– מחיר זה לא הכל – נכון, יש ספקים זולים ויש זולים פחות אבל לא תמיד הכי זול זה הכי טוב. אתם רוצים לקבל גם שירות, גם ליווי והדרכה וגם לדעת שיש עם מי לדבר במקרה ומשהו השתבש. בדקו את כל הדברים הללו ולא רק את המחיר הסופי.
– רכזו שירותים – אם אתם זקוקים ליותר משירות השכרת מקרן כיס כמו נניח שאתם מחפשים ערכות קריוקי מקצועיות להשכרה – תוכלו לרכז את כל העבודה עם אותו ספק שירות. לרוב – תוכלו גם לקבל הנחה מכיוון שאתם מביאים יותר עבודה לספק ויש עלויות מסוימות שהוא חוסך אותן(כמו נניח- הובלה).

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !