איכות. זוהי בעצם מילה אחת שמכסה את הכל. אם אתם מעוניינים לקבל תמונה איכותית כמה שיותר, אתם זקוקים לשירותי השכרת מקרן לייזר שנבדל באיכות תמונה הרבה יותר טובה ובכך לקבל חוויה של צפייה הרבה יותר איכותית. מקרני לייזר לרוב מתאימים גם לאור יום, וגם ניתן להציב אותם במרחקים שונים, כך שהם מתאימים לכל מקום כך שאין צורך לדאוג לתנאי סביבה משתנים.

לחץ כאן למחירון השכרת מקרנים

מה צריך לדעת על מקרני הלייזר?
– חשוב מאוד לשמור על טמפרטורת חדר תקינה. אולי היה מאוד קר בסופה של דצמבר 2013 אבל לרוב ישראל היא מדינה חמה, מה שלא משפיע לטובה על מקרני לייזר ובכלל על ציוד הגברה ותאורה לאירועים.
– אם הלכתם על השכרת מקרן לייזר איכותי, חשוב מאוד לבדוק את איכות התמונה שאתם מקבלים לפני שאתם סוגרים עסקה. אם יש לכם את האפשרות לעשות את הבדיקה בתנאי הסביבה שתשמשו במקרן – עדיף. ובכל מקרה יש ליידע את הספק לגבי מיקום האירוע, השעה, גודל המסך ומה בדיוק יוקרן עליו.
– לא רק מקרן – אם אתם רוצים לקבל תמונה איכותית באמת. הא-ב’ הוא איכות סרטון גבוהה. וודאו שאתם מצלמים במצלמה איכותית של תמונה וקול וכי המחשב שמריץ את הסרטון עושה עבודה טובה באמת. חבל מאוד להשקיע מאמץ בכל הקשור להשכרת מקרן מקצועי, מסך וציוד סאונד איכותי ואז ליפול בדבר כל כך קטן.

– לא כל מה שזול בסוף זול באמת – כולם היום עושים השוואת מחירים ברשת לפני רכישה או השכרת מקרן או רכישת מקרן קול לחתונה אבל שוכחים שהמחיר זה ממש לא הכל. שימו לב שאתם עובדים עם אנשים מקצוע איכותיים להרכבה, כיוון והפעלה של המקרן ושימו לב למה שקורה כאשר יש תקלות באספקה או באיכות של התמונה. חשוב מאוד באירועים מרכזיים וחשובים בחייכם שלא יהיו תקלות שיעכירו את האווירה וכאן יש להפעיל מחשבה מרובה.
– מחפשים לחסוך ? שירותי השכרה בהחלט יכולים להיות פתרון נוח, אבל אם אתם עושים שימוש חוזר במקרן, אולי כדאי לחשוב על האפשרות של רכישה במקום?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !