בין אם מתכננים לכם הפסקת חשמל יזומה אחרי מזג אוויר סוער, בין אם אתם סתם מתכננים פיקניק משפחתי שכולל ערכת קריוקי ניידת למכירה שזה עתה או שאתם מתכננים חתונה מהסרטים במיקום אקזוטי שפשוט אין בו נקודת חשמל שאפשר לעשות בה שימוש למתח הנדרש – אתם זקוקים לגנראטור חשמלי להשכרה שיעשה עבורכם עבודה אמינה ואיכותית. אז איך מוצאים ספק ואיך מתנהלים בכל הסיפור ? הנה כמה עצות וטיפים מפי בעל ניסיון.

– הכל עניין של מתח – אם אתם עורכים פיקניק משפחתי ורק צריכים לחבר 2 רמקולים אז אתם זקוקים למתח נמוך ואם מדובר בחתונה בחיק הטבע אז מדובר כבר בסיפור אחר לגמרי – קחו בחשבון – יותר מתח וכלים חשמליים זקוקים לגנראטור חשמלי להשכרה חזק, אמין ואיכותי יותר, שיכול לעבוד כמה שעות ברצף ללא הפסקה ודורש ציוד נלווה מתאים מורכב יותר.
– אתם רוצים לחסוך בעלויות והלכתם על השכרת גנרטור זול. זכרו שמה שעולה בזול – יכול בסוף לעלות ביוקר – שימו לב לשירות הנלווה שאתם מקבלים מהספק שלכם. אנו מדברים על דברים כמו הובלה, הרכבה, הדרכה לצורך עבודה עם הציוד וגם גיבוי או ביטוח למקרה ויש תקלה בציוד ששכרתם.
– דרך טובה בכל זאת לחסוך בעלויות היא לרכז פעילות. למה הכוונה ? מכירים אחד ב-5 ₪ ושלוש ב- 10 ₪ מהשוק ? בדיוק זה – אתם מחפשים השכרת ציוד הגברה ותאורה, אפשר גם לבקש שירותי השכרת גנראטור וככה לבקש מחיר מיוחד – הספק יהיה מעוניין בהחלט לעוד עבודה ואתם תוכלו להוריד לו קצת במחיר.
– גנראטור חשמלי להשכרה הוא פתרון נהדר למקרה חד פעמי או אם אתם עורכים אירוע שדורש את הציוד אחת לשנה שנתיים. אבל אם אתם יוצאים לטייל הרבה ב-44X שלכם, עורכים המון פיקניקים משפחתיים בחוץ ומסיבות קריוקי – אולי כדאי לחשוב על האפשרות של רכישת גנראטור מתאים לכם וכך בהשקעה חד פעמית לחסוך בעתיד המון כסף. גנראטור איכותי יכול לתת לכם מענה גם למקרי חירום כמו הפסקות החשמל הגדולות שהיו בחורף 2013.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !