בחירת רמקול מוגבר מקצועי באה לידי ביטוי במקצועיות לשמה. אם נדבר על רמקולים מוגברים או אפילו רמקולים שקועים בגבס, ראוי לדבר על איכות של רמקול מוגבר מקצועי על כל השאר. בחירת שירותי הגברה הינה נכונה ומאידך, חשוב בתחילה להבין את משמעות הדברים. השכרת הציוד המתאים לאירוע המושלם ביותר.

לבחור את הציוד הנכון – חשיבות הבחירה

בחירת ציוד הגברה ובראשם רמקול מוגבר מקצועי, קשורים ברצון להצליח בהפקה או באירוע הנכסף. לפני הכול, יש לבחון את כמות המשתתפים. מה גודל האירוע? כמה אנשים מתכוונים להגיע אליו? זה למעשה עניין התכנון שיש לקחת מבעוד מועד. הציוד הגברה הוא זה שיכריע את האירוע ובראשם בחירת רמקולים מקצועיים אשר יתאימו את עצמם לאופי האירוע בסופו של דבר. הפקת צליל מעולה? רמת שמע מוצלחת? האם ראוי לרכוש ציוד יש שנייה או ציוד חדש? שאלות כאלה ואחרות תעלנה לכם שנייה לפני שתיקחו על עצמכם את ההחלטה הראויה. מה עושים על מנת למנוע חריקות או סאונד ירוד? כאשר מדברים על אירועים חשוב ביותר שלא לייצר אירועים עם ציוד שאינו מותאם. אם תבחרו אנשי מקצוע או יודעי דבר, הם לבטח יסייעו לכם לבחור ציוד מבלי לפגוש את עוגמת הנפש כחלק מהעניין.

טיפים להשכרת ציוד מותאם

$11.      בחירת רמקולים מוגברים הם למעשה חלק בלתי נפרד והם יפיקו אירוע מושלם בכל מקום ובכל זמן. לצד רמקולים פאסיביים, רמקולים מוגברים יעניקו תשובה במקום שבו ירצו רוב האנשים לדבר ומאידך שאר האנשים שירצו לקפץ ולרקד. בידורית היא למעשה סוג של רמקול מוגבר והיא גם פתרון של מערכת הגברה אשר ניתן לנייד ממקום אחד למשנהו.

$12.      חיבורים- כאן יהיה עליכם לבחור מערכת הגברה שיהיו בה כניסות מטלפון נייד ועד מערכת הגברה עם עוצמות משתנות לרבות חיבור ליו אס בי או אפילו חיבור לדי וי די שנמצא בסלון.

$13.      חשוב שלא לרכוש רמקולים קטנים ולא מותאמים לאיכות וכוח המוסיקה. אם תרצו להמשיך ולשמר את הרמקולים, חשוב לבחור רמקולים מותאמים. גם אם ברמקולים מוגברים עסקינן, חשוב ביותר לבחור את הגודל לפי אופי האירועים אותם אתם הולכים להפיק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !