כאשר מדברים על רמקולים מוגברים למכירה, או אפילו רמקולים שקועים בגבס, מדברים גם על השכרת בידורית ניידת וכל השאר. אירועים מוצלחים מתחילים ונגמרים במוסיקה והגברה מן השורה. לא משנה מה גודל האירוע ומה אתם בעצם מתכננים, אם תבחרו נכונה את הרמקולים המוגברים, תוכלו להפתיע את עצמכם ובעיקר את באי המקום. ריקודים או השמעת מוסיקה? האם הקהל שלכם יהיה בחלקו מותאם להשמעת מוסיקה או לריקודים? האם חלק מהקהל ירצה לפצוח בשירה? רמקולים מוגברים מביאים ביתרונם את השימוש בכל הנישות שהוזכרו כאן ועל כך נדבר במאמר הבא.

לנייד את הרמקולים לכל מקום

 כאשר אתם בוחרים רמקולים מוגברים, אתם יכולים לנייד אותם ממקום למקום ללא הגבלה. שלא  כמו רמקולים פאסיביים, רמקולים מוגברים מעניקים את כל האפשרויות ללא הגבלת הסאונד. מערכת זו תעניק את פיזור הסאונד בצורה הטובה ביותר מבלי לפגוע נוכח התזוזה ממקום למקום. מערכת שניתן לנייד ממקום למקום, ניתן למעשה להעניק לכל באי המקום ולכל המשתמשים החל מקומיקאים ועד לזמרים או זמרים מתחילים. מערכת הגברה  ניידת העשויה מרמקולים מוגברים ,איננה מגבילה אף אחד ומכאן שהסאונד תמיד יישמע על הצד הטוב ביותר.

ציוד הגברה מקצועי

יש לא מעט אפשרויות כאשר מדברים על ציוד הגברה. איכות, סאונד ברמה גבוהה, רמקולים מוגברים והנה לכם כל הפתרון תחת קורת גג אחת. המערכת הניידת אשר חוברת למיקרופונים איכותיים, מיקסרים איכותיים, ניידות, תפיסת מקום קטן ויכולת להניע ממקום למקום את המשקל הקל, מעניקים את כל התשובות תחת קורת גג אחת.

לקנות או לשכור את השירותים?

הכול תלוי ברכישה לזמן מוגבל או לרכישות שתחזורנה על עצמן. חברה מקצועית אשר תעמוד לרשותכם, תעניק לכם את כל האפשרויות והעיקר שהסאונד יהיה איכותי בפרט שתבחרו רמקולים מוגברים המותאמים לכל אירוע, לכל מטרה ולכל מיקום בין אם הוא פתוח או סגור. היכולת לנתב את הסאונד בא לידי ביטוי בבחירת רמקולים מוגברים באשר הם. בסיכום דבר, כאשר אתם בוחרים רמקולים מוגברים, אתם בוחרים את יכולת הסאונד המצוין באופן אוטומטי וכל השאר מתגמד נוכח הבחירה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !