מה אתם בעצם צריכים? האם נעסוק בעניין של בחירת מערכת הגברה ניידת למכירה או שאולי בבחירת רמקולים שקועים בגבס? לאחר בחירת רמקולים מוגברים למכירה, הגיע השלב של בחירת בידורית מושלמת נטענת. כל המידע במאמר שלפניכם.

סוגי בידוריות – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

כיצד ניתן לבחור בידוריות בצורה מקצועית?

השוק מציע כמה וכמה סוגי בידוריות בשוק הפתוח. הראשון מדבר על בידורית חגורה. למעשה מדברים על בידורית ניידת קטנה אשר מגיעה כחלק בלתי נפרד מאותו מיקרופון מדונה חוטי אשר מסייע ותורם למורים, המדריכים ומעבירי הקורסים שביניכם. לימודי כיתה? מתקשים לדבר? כאן למעשה נותנת מענה הדיבורית על כל השאר. על מנת לשמור על הקול, מגיעה ומספקת את כל המטרות לרבות סוללה מובנית ומטען להטענה ייחודית. עוצמתה של בידורית זו באה לידי ביטוי ב10 ועד 20 וואט לפחות. כאן למעשה מדגישים את עניין הדיבור על המוסיקה. יש מצבים בהם תוכלו לשלב שירה ומאידך מהותה של דיבורית זו באה לידי ביטוי בדיבור.

לדבר על בידורית הכתף

בידורית נוספת באה לידי ביטוי כבחירת בידורית כתף. בידורית זו מתאימה בעיקרה לטיולים, הדרכות ומסעות פתוחים. היא באה עם מיקרופון אלחוטי ידני או בצורת מדונה והיא כוללת חיבור למחשב. היא קלה ונוחה לנשיאה ויש לה סוללה המספיקה לטווח הארוך ביותר.

כל תבחרו בידורית ראויה

חשוב לבצע התייעצות מקדימה. כמו בכל דבר, גם כאן תדרשו לבצע רכישה בהתאם. אחר כך מגיע השלב של התחייבות על המוצר. רכשו רק בשמות או מותגים בעלי שם ואחריות. יש כל מיני בידוריות, ביניהן מגיעות בידוריות עם מיקרופונים מובנים או בעלי שימוש גם לקריוקי. היכולת לנוע ממקום למקום הינו יתרון וזהו בהחלט נושא שצריך לקחת בחשבון. חשוב לבחור בידוריות עם מיקרופונים שלא יהוו רגישות יתרה ושריקות כתוצר מהמיקרופון הלא מתאים.

בסיכום דבר, יש לבחור את הבידוריות שתספקנה לכם את כל היתרונות עבור המשימה. כאן מדברים למעשה על מסיבת קריוקי מוצלחת שתדרוש מכם להשיג את הציוד המותאם להשלמת המשימה על הצד הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !