גנרטורים למכירה למסיבות או אפילו רמקולים מוגברים למכירה, הם רק חלק קטן מבחירת הציוד המושלם להגדרת מסיבה מהסרטים.אם תבחרו רמקול מוגבר מקצועי הוא לבטח ייקח את כל הציוד לרבות גנרטורים למסיבות וישלים משימה של מסיבה מושלמת באמצעות מכשיר המונע מדלק ומספק את החשמל בכל עת ובכל מצב. להלן כמה תשובות באשר לשאלות באשר לבחירת גנרטורים למכירה.

שאלה: מה מהות ההגדרה של הגנרטור?

גנרטורים מופעלים עם דלק ומספקים תחליף לחשמל כשהוא אינו בהישג. מסיבת טבע אי שם? מקומות  רחוקים שידם אינה משגת חשמל? בשביל זה יש גנרטור והוא למעשה מעניק נקודות חשמל לחימום, הפעלת מוסיקה או כל דבר שמונע ומופעל באמצעות חשמל. את החשמל מחליף כמובן הדלק.

שאלה: כיצד ניתן לרכוש גנרטורים בפועל?

גנרטורים נרכשים על פי גוונים וגדלים שונים. כל אחד מביא איתו מטרה אחרת. יש משקלים אחרים, יש סוגים שקטים ויש רועשים ואפילו תעשייתיים. הכול בהתאם לאירוע ולבחירה.יש גנרטורים המופעלים באמצעות רצועה מיוחדות ויש בעלי הנעה חשמלית. כמובן, שלפני שאתם  רוכשים גנרטורים רצוי כי תתייעצו עם יודעי דבר או אנשים בתחום שיכולים לסייע לכם ברכישה בפרט שמדברים על גנרטור אשר אמור לשמש אתכם למסיבה מעבר לשמונה השעות הרגילות.

שאלה: כיצד מפעילים גנרטור בזמן אמת?

ההפעלה פשוטה, היא מתחילה בלחצן הדלקה פשוט ופתיחת ברז הדלק בזהירות הראויה. אחר כך מגיע השלב בו מעבירים את המתג כלפי מטה ומושכים בחבל ההתנעה. לאחר מכן מחזירים את המשנק למקומו. חשוב לציין ,כי כיאה לכל רכישה, בטרם תרכשו יהיה ניתן לקבל הוראות הפעלה בהתאם. ההוראות פשוטות ואינן מצריכות ידע רב.

שאלה: מהם תנאי הבטיחות הנדרשים?

הפעלת גנרטור תדרוש מכם לשמור על תנאי בטיחות כמו כל מוצר חשמלי או מונע על דלק. יש למקם את הגנרטור במרחק של 20 מטר לפחות מהאירוע ולהקים גדר לרבות סימן אזהרה נוכח היותו ממוקם שם. יש להרחיק ממבוגרים ילדים או כל סקרנים למיניהם. בסיכום דבר, יש לשאול את כל השאלות הרבה לפני הרכישה ובעיקר לנקוט בכל האמצעים הנדרשים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !