כיצד ניתן לשים את היד על רמקולים מוגברים המלצות? מהם רמקולים מוגברים איכותיים? האם ניתן להשוות אותם לרכישה של ?

להלן כמה דברים חשובים שיסייעו לכם לרכוש רמקולים מוגברים מקצועיים.

מהם המלצות רכישת הרמקולים המוגברים?

בקטגוריית רמקולים מוגברים ישנם הרבה מותגים, אך המותגים המומלצים הם: RCF, TRX Audio, JBL, QSC, EAW .

למעשה, כאשר רוכשים שני רמקולים מוגברים, הדברים יכולים לסייע לכם להפיק את המסיבה המושלמת ללא בעיות. איכות וחוזק הם רק חלק מכל השאר. מטרת הרמקולים הינה העברת המוסיקה  בהצלחה מרובה בעוד חלק אחר מייחס חשיבות למסיבות קריוקי לא פעם. ערכת קולנוע? הכול תלוי ברמקולים אותם תרכשו.

לשאול את השאלות הנכונות

גם אם יש לכם את האפשרות לרכוש רמקולים מוגברים מקצועיים ומישהו אכן המליץ לכם בחום, שאלו את השאלות הראויות המתחילות בתקציב אותו תקציבו לעצמכם. כמה כסף תוכלו לשים על כל השאר? האם שמעתם את הרמקולים לפני השימוש? אלו סגנונות של מוסיקה אתם אוהבים לשמוע? האם אתם מעדיפים לשמוע מוסיקה חזקה או חלשה? האם תרצו להפיק מסיבת קריוקי? כאן תדרשו לחפש המלצה באשר לכניסות של מיקרופון, מגבר, מחשב וכל השאר. חשוב לציין כי קיים הבדל בין רמקולים להשמעה ורמקולים בהם תשתמשו לשירה.

המלצות בזמן אמת

אם חיפשתם המלצות בסביבות ה 4000-3000 שקלים לרכישת רמקולים מוגברים איכותיים, חפשו את הדגם TRX Audio Q15. או לחלופין את הדגם RCF ART715A יש על הרמקולים המוגברים הללו לא מעט המלצות ומאידך, תמיד חשוב לזכור כי השמעה של   דק’ “השמעת מבחן” לא באמת תספק את האינדיקציה המושלמת. אם אתם מחפשים רמקול מוגבר בטווח של 1500-2500 ש”ח תוכלו לרכוש רמקול מוגבר פרוטק 500A או רמקול מוגבר פרוטק 400A או להתפשר בגודל ולקנות רמקול יותר איכותי של TRX Audio q10 או רמקול מוגבר RCF ART 710A , כאן יהיה עליכם לדבר על ההסתברות של ההמלצות האחרות. איכות הרמקולים חשובה יותר מהחוזק. המלצות של רכישות יד 2 תסייענה לכם בזמן אמת ובפרט שאתם מדברים עם אנשים המבינים עניין בתחום סאונד, הגברה וכל מה שביניהם. בכל אופן, רצוי שלא לרכוש ציוד בעלויות זולות יתר על המידה. כמה כניסות יש ברמקולים? האם הם קלים לנשיאה ולתזוזה בו זמנית? שאלו את כל השאלות הללו הרבה לפני הרכישה והעיקר שלא תצטרכו להחזיר את מה שקניתם הרבה לפני שהתחייבתם.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !