מה תרצו להביא הביתה? האם יהיו אלו רמקולים מוגברים רגילים או שאולי תעדיפו לצור מצב של רמקולים מוגברים השוואת מחירים לפני הרכישה? כמה יעלו לכם רמקולים מוגברים מבית פורטק?האם קיים הבדל בין מחירים כאלו לאחרים? בואו ונדבר על כמה דגמים ונשווה יחדיו את העלויות בטרם הרכישה.

רמקולים מוגברים מבית היוצר של פורטק

רמקולים מוגברים בעלי צליל מושם מבית פרוטק, באים לידי ביטוי בשילוב של וופר 10 והם יכולים לספק גם 200 וואט. הכול בהתאם לדרישה שתציבו בפועל. רמקולים מוגברים באים גם עם כניסת מיקרופון עם מערכת ייחודית ורמקול מוגבר מעוצב וחדשני ביותר. המגבר, הינו מגבר מובנה אלקטרוני, אקו לייזרים, מארז מיוחד עמיד מפני חום, לחות וכל השאר. רמקולים מוגברים מקצועיים באים לידי ביטוי בהתאמתם למקומות גדולים עד בינוניים. משקלם קל והם קלים לנשיאה. העלות? בסביבות של 1400 שקלים ואפילו יותר. יש לוודא כי אתם רוכשים מעסקן מורשה בלבד, כך גם לגבי אחריות הניתנת בהתאם.

רמקולים מוגברים פורטק s12

מה העלות של הרמקולים המוגברים מבית פורטק? הדגם הנ”ל יעלה לכם לפחות 1500 שקלים וזמן האספקה יהיה לפחות 7 ימי עסקים. רמקולים איכותיים בעוצמה של 360 וואט וגם כאן תוכלו ליהנות ממשקל נמוך בעת הנשיאה. יותר משתי כניסות, משקל כולל של 18 ק”ג והנה לכם רמקולים מוגברים מקצועיים לכל מטרה. בחנו את הרכישה וודאו אם קיבלתם במסגרת הנ”ל מוצר נוסף כגון מיקרופון קריוקי וכד’. כמו כן, יש לוודא לגבי אחריות יבואן של 12 חודשים לכל היותר. מה קיים שם? מגבר מובנה, כניסות למיקרופון וכלי נגינה. איקוולייזרים גבוהים, הגנה אלקטרונית, פיצולים פנימיים, וופר חזק, טווטרים, ארגזים קשיחים שישמרו על הציוד מפני כל תנאי האקלים. נקודות תליה. אפשרות להתאים את הציוד לכל מצב ובכל שעה. כנסים, אולמות קטנים ואפילו גדולים, אירועים בחוץ או בפנים, מסעדות, בתים ואפילו מקומות ציבוריים. מתקשים להחליט? תמיד תוכלו לקחת את ההחלטה אל מול חברים שלכם המבינים בכל נושאי ההגברה, הסאונד ומה שביניהם. מוכנים? הגיע הזמן להוציא את הרכישה לאור.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !