המסיבה הגדולה כבר בפתחה. אתם רוצים לערוך מסיבת טבע שלא תשכח ותרים אחר מוסיקה איכותית ומוקפדת שהשגתם מאיזה תקליטן ידוע שם ממדינות האחרות. מה עושים? כיצד הופכים מסיבה לבלתי נשכחת? 200 האנשים אותם הזמנתם, ירצו לקפץ ולרקוד נוכח המוסיקה הבלתי נשכחת. אם תעשו זאת עם רמקולים מוגברים 200 וואט, לבטח תצליחו להפוך את המסיבה למושלמת. אז מי אמר שתדרשו לבצע השכרת ציוד הגברה כשיש לכם יכולת לבחור בידורית טובה או אפילו רמקולים מוגברים? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מדוע תבחרו רמקולים מוגברים 200 וואט?

בואו נדבר על רמקולים מוגברים 200 וואט מבית סאונד קינג. רמקולים אלו מיועדים להגברה והם מחוברים למוניטור בעל שני מגברים אשר נמצאים בתוך הרמקול עצמו. עמידות, קשיחות, קל לנשיאה ובעיקר אמינות השימוש לטווח הארוך. ייחוד הבחירה בא לידי ביטוי בניהול דיגיטלי מקצועי ומגברים אשר יכולים לספק את כל האפשרויות לרבות מסיבות טבע עם מוסיקה חזקה יתר על המידה. מאפיינים של רמקול מבית היוצר הנ”ל, באים לידי ביטוי באקו לייזר, כמה תחומים בו זמנית, יכולות הגנה למניעת עיוותים בזמן אמת וכמובן הגנה מפני חימום יתר. שהרי יתרון של רמקולים מוגברים הינו לווסת עד כמה שניתן את חוזק המוסיקה או הצליל וכך לשמר את הרמקול לטווח הארוך. כאן למעשה קיים קומפרסור אוטומטי במצבים של מוסיקה בסאונד גבוה, יכולת התקנה בכל מקום וכד’.

היכן תרכשו רמקולים מוגברים מקצועיים?

את הרכישות המקצועיות תבצעו בחנויות מוסיקה מקצועיות. אנשי הסאונד ובפרט המוכרנים במקום, יעניקו לכם את כל התשובות בעת רכישת מפרט שלם של רמקולים מוגברים למסיבות הבאות שתייצרו בעתיד. כך גם חנויות הגברה וסאונד או אפילו רכישות יד 2 מחברות המספקות ציוד הגברה ורוצות להתקדם ברכישות אחרות. רכישות יד 2 תתרחשנה רק באמצעות ידענים נוספים בתחום והעיקר שלא תרכשו רכישות יד 2 רק בגלל מחירן הזול. לסיום סיומת, גשו למקום, דרשו לשמוע את המוסיקה על פי האקוסטיקה במקום הסגור וגם במקום הפתוח ורק לאחר מכן, להגיע למסקנה ולרכישה המיוחלת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !