כיצד תוכלו גם אתם להפוך מסיבה פשוטה ובנאלית לחוויה בלתי נתפסת? קוראים לזה רמקולים מוגברים או אפילו רמקולים מוגברים bts. רמקולים מוגברים איכותיים הם גולת הכותרת של כל המסיבה ומכאן יהיה עליכם לתת את הדעת ולבחור בקפידה את ציוד ההגברה הטוב ביותר בטרם תשמיעו את המוסיקה המדהימה. מוכנים? כמה דברים אשר יסייעו לכם לבחור נכון.

מה רצוי לדעת הרבה לפני הבחירה?

רמקולים מוגברים מקצועיים באים לידי ביטוי בכמה פרמטרים שעליהם נדבר במאמר שלפניכם. אז איפה מתחילים? האם בחיבורים או שאולי באיכות? החיבורים הרבים והנוחות יביאו גם את האיכות. כיצד לרכוש נכון? אם אתם מתכוונים לתכנן מסיבה של יותר מאנשים, רמקול אחד מוגבר לא יעשה את העבודה ואף ישבש את הכול בעודו מנסה למתן את החום המופק נוכח הרצון להישמע בחוזקה. לשם כך תדרשו לרכוש  רמקולים מוגברים מקצועיים מבית פרוטק. למעשה, הבחירה, תהיה בהתאם לוואט הקהל שיגיע למסיבה. כך גם כניסות ויציאות פשוטות למערכות השונות, לרבות סי די, וידאו או אפילו מוסיקה שתועבר בפשטות ממכשיר נייד או כאבל sub. לא מאמינים? יש בהחלט אפשרויות רכישה פשוטות ורמקולים קלים להנעה ולהפעלה אם רק תייצרו את סקר השווקים הנכון.

רכישה טכנית בפן הנכון

אם אתם רוצים לרכוש רמקולים מוגברים איכותיים יד שנייה, אתם יכולים להשיג ובפרט שתלכו לחנות עם יודעי דבר בתחום. כמה שנות ניסיון ומוניטין? האם הרכישה תהיה לטווח הארוך או הקצר? כמה תשקיעו בפועל? האם שווה לרכוש יד 2 או רכישה חדשה? גם את השיקולים הללו תדרשו לקחת בחשבון. כמו בכל דבר, גם כאן ראוי שתעשו ניסיון בזמן אמת. דרשו לשמוע את הסאונד במקום סגור ובמקום פתוח בו זמנית. וודאו כי החיבורים קלים לכם ואתם יכולים להניע את הרמקולים המוגברים לאן שאי פעם תרצו. כמה זה עולה? האם הזול יקר? כמו בכל דבר, גם תדרשו לקחת את הדברים בצורה הנכונה ובפרט שתחפשו את המוצר הטוב ביותר שישרת אתכם נאמנה. אחריות? גם כאן חפשו מוצר שיספק לכם אחריות של שנה לפחות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !