מה תרצו עבור המסיבה הקרבה ובאה? הם יהיה זה רמקול מוגבר או בידורית? מה על בידורית טובה? או אפילו השכרת ציוד הגברה איכותי? הכול תלוי בתקציב אותו תקציבו מבעוד מועד. כאן יהיה עליכם לבחור על פי חברות או מותגים המשווקים רמקולים איכותיים ובעיקר מוצרים אשר נבחרו בקפידה וישרתו אתכם נאמנה הרבה אחרי. כיצד לבחור? כמה טיפים לבחירה נכונה ובעיקר מוצלחת לטווח הארוך.

על תקציב ועל יעדים

יש לא מעט אפשרויות וסוגים של רמקולים במלאי המוכר. הקדמה מביאה לא מעט מגברים מובנים והכול קשור בעוצמות, איכויות ועוד. מה יהיה היעד? מה יהיה גודל הרמקול שתבחרו? יש רמקולים בכל הגדלים, החל מ8 אינץ ועד 15 אינץ ויותר. גודל הרמקול ישפיע בהחלט על איכות הסאונד. ראוי לציין כי ככל שהרמקול יהיה גדול הוא בהחלט יספק הספק גדול של מוסיקה. מתי יתקבל סאונד מלא יותר? מתי יתקבלו תדרים נמוכים? כאן תוכלו להסתפק ברמקול קטן שיוכל לספק לכם שדרים נמוכים יותר והפוך.

הרמקולים הרגילים והאחרים

האם יש הבדל בין רמקול מוכר וידוע ביחס לרמקול דיגיטלי? איכות צליל, משקל הרמקול, היכולת לזוז ממקום למקום, דיוק הצליל וכד’. הרמקול הדיגיטלי יגלה לכם כי הוא פחות מתחמם ביחס לרגיל. כך גם לטווח שעות רבות בעוד הסאונד יישאר מדהים מבלי להתאמץ. המגבר הדיגיטלי יוכיח כי הוא חזק דיה ומאידך לא חייב להיות יקר ביחס לרמקול הרגיל. בלי שום קשר, ראוי שלא לרכוש חברות או יבואנים שאינם מוכרים. תקלות? איכות מוצר ירודה? מגבר בעייתי? יש להיזהר ממוצרים זולים יתר על המידה. הזול הפך יקר? זה מה שקורה שאין לכם למי לפנות בזמן של תקלה.

לסכם את הרכישות

בסיכום דבר, אם פניכם מועדות לרכישה חדשה הקשורה ברמקולים מקצועיים מוגברים או בבידורית, תדרשו לתת את הדעת במטרות. אם תרצו לייצר מסיבה קטנה ולשובב כל לב, שהרי בידורית עם מיקרופונים ניידים וחיבור פשוט, יספקו את התשובה, מאידך, אם אתם לפני הפקת אירוע גדול יותר, כאן תדרשו לרכוש רמקולים מוגברים אשר יסמנו את האירוע על פני הדרך הנכונה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !