השכרת ציוד הגברה
ציוד הגברה הינו אוסף של כלים המאפשר למוסיקה או לקול המתנגנים באולם להגיע לכל חלקיו.
כשאתם מפיקים אירוע, עליכם לחשוב קודם כל על האורחים שלכם. בין אם יש לכם בר/בת מצווה, חתונה או יום הולדת, כשאיכות השמע של הנאומים ושל המוסיקה שמתנגנת תהיה טובה- האורחים ייהנו והאירוע ייזכר לאורך זמן.

סוגי ציוד הגברה
קיימים סוגים שונים לציוד הגברה התלויים באופיו של האירוע שלכם. אם מדובר באירוע מצומצם- ניתן לשכור בידורית קטנה, שהינה בעצם מערכת הגברה זעירה עם רמקולים מוגברים אשר המגבר מובנה בתוכם. אם מדובר בחתונה או במסיבה – ערכת קריוקי ניידת גדולה תהלום אירוע זה. אם האירוע שלכם מתקיים בחוץ- בחרו מערכת הגברה שונה משל אירוע שמתקיים בפנים. באמצעות שימוש ברמקול מוגבר- יהיה אפשר לשאת נאומים ולתת הרצאות במסגרת שמחה משפחתית או אולם כנסים. פרמטרים נוספים לבחירת ציוד הגברה הם: כמות האורחים- במקרה של אורחים רבים יהיה צורך בציוד הגברה משוכלל יותר הכולל פריטים רבים, למשל- גם מיקרופון רגיל וגם מיקרופון מוגבר.

בחברת השכרת ציוד הגברה ניתן להשכיר רמקולים, מגברים, מיקסרים (שמטרתם לשלוט על עוצמת הקול של ציוד ההגברה)- זהו ציוד ההגברה הבסיסי. אם תרצו להמשיך ולהשקיע, תוכלו להוסיף בידוריות ניידות, פלטות, מכשירי D.j., וכן ציוד משלים לכל מערכת הגברה- כגון מיקרופון, אוזניות, מגברי גיטרות ועוד.

מדוע כל כך חשוב לבחור בציוד איכותי?
כשאתם מזמינים אורחים לאירוע שלכם, אתם משקיעים בצלם, אתם משקיעים במנות, אתם משקיעים בתזמורת… אך חשוב מאוד להשקיע בהשכרת בציוד הגברה איכותי. ציוד הגברה לא מותאם ישאיר את האורחים מאוכזבים מעוצמת הסאונד הנמוכה מדי / גבוהה מדי ויותיר טעם מר בפה עוד הרבה זמן אחר כך. חשוב לבחור השכרת ציוד הגברה מחברה מוכרת שמספקת צליל איכותי ולא עוצמתי מדי.

שמירת הציוד הגברה
יתרון גדול קיים בציוד הגברה והוא שניתן לנייד אותו ממקום למקום, אך עם זאת, כדאי לתת לחברת הציוד לעשות זאת ולא לעשות זאת בעצמכם כדי לא לפגוע בו. בנוסף לכך, על מנת להגיע לשמירה אופטימאלית של הציוד רצוי להרחיק אותו ממים ולחות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !