אם תרצו להפעיל את המופע הגדול ביותר ובפרט לעבוד עם אמנים, תדרשו לשכור ובעיקר לאתר מיקסר אומנים למכירה. לאחר בחירה של רמקול מוגבר ואפילו גנרטור למכירה כגיבוי, השמיים הם בהחלט הגבול ובפרט שתבחרו את הציוד שיהפוך כל מופע מקצועי למופע ראוי ובלתי נשכח.

כיצד ניתן לזהות מיקסר אומנים מקצועי?

התשובה נמצאת בגוף השאלה. מיקסר מקצועי יהיה ניתן לזהות על פי שמות ומותגים מעולם ההגברה. אם לא שמעתם, זה אומר שאתם בהחלט לוקחים סיכון בעת הרכישה ומכאן שלא תתפשרו אלא על שמות ידועים מראש. מיקסר זה שימושי גם למסיבות קריוקי, מופעים קטנים וכל השאר. המיקסר המקצועי יכיל בתוכו לפחות 8 ערוצים ולא פחות מזה.

מה מכיל מיקסר מקצועי?

כפי שכבר אמרנו, מיקסר מקצועי יכיל לא פחות מ8 ערוצים ואפילו יותר- הכול בהתאם למטרות. אחר כך, אפשר לדבר על 4 ערוצי סטריאו וכניסות של פי אל. כך גם 4 ערוצי מיקרופונים עם כניסות של פל ואקס אל אר. בנוסף להצלחתו וזיהוי של מיקסר מקצועי, תוכלו לזהות את המקצועיות גם בסליידים נוחים, כרטיס קול מובנה וכניסה ייחודית למיקרופון קונדנסר- מיקרופון שחש את כל התרחישים העדינים ביותר מסביב.

היכן לרכוש את הטוב ביותר?

אם תרצו לזהות מקצועיות של רכישה, תדרשו לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים חשובים לרבות אחריות רכישה. אם תרכשו מוצר, הדבר החשוב ביותר מדבר על אחריות המוצר. כמה זה עולה לנו? אל תתפשרו על עלויות זולות מדי ומאידך לא על יקרות מדי, אינדיקציה לרכישה מקצועית דיה באה לידי ביטוי באמצעות האחריות הניתנת מראש, ככל שתקבלו יותר שנות אחריות, תדעו כי יש לכם עסק עם מקצוענים וכל מילה נוספת מיותרת. שלוש שנים? שנה? אחריות ראויה מתחילה מ12 חודשים ומעלה. כך גם שירותי תיקון או אפילו מתן מענה טלפוני ללא הגבלה של זמן. הרכישה תתבצע אל מול פילוח שתבצעו מראש באמצעות אתרי אינטרנט וכל השאר. לאחר מכן תוכלו לפנות נקודתית לגופים מוכרים או גופים שחברים קרובים המליצו לכם מבעוד מועד. התוצאה? רכישה מקצועית ומופע מוצלח.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !