ציוד הגברה ורמקולים מגיע היום במגוון עצום של איכויות, מחירים ונועד לטווח רחב של שימושים שונים ואם אנו מעוניינים לערוך ערב קריוקי מוצלח, מעבר לאוכל, שתייה , אלכוהול והסעות חשוב מאוד לדאוג שאנו פונים לספק הנכון של שירותי השכרת ציוד הגברה וקריוקי. חשוב לזכור כי אנו נזדקק גם לשירותי השכרת מקרן מקצועי ולא רק רמקולים וזאת על מנת לספק את חווית הקריוקי הטובה ביותר. כל הפרטים הללו הם הרבה לזכור ויש הרבה במה להתחשב ולכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים ועצות :

$1-          עורכים ערב קריוקי בפארק ואין מקור לחשמל ? אין מה לדאוג, היום אפשר לשכור גנרטור דיזל מושתק שכמעט ולא עושה רעש ולא יפריע למוזיקה המתנגנת.

$1-          הכל תלוי בכמות האנשים והחלל של המקום – כי קריוקי של 5-6 חברים בכלל לא דומה לקריוקי של 30 אנשים – כמו שאתם דואגים ליותר שתייה ויותר אוכל , צריך מסך גדול יותר, רמקולים חזקים יותר וכאן כבר לעבוד עם אנשי מקצוע.

$1-          כאשר פונים לספק של השכרת ציוד הגברה וקריוקי חשוב לדאוג לא רק לציוד הנכון. שימו לב שאתם עובדים עם איש מקצוע, שמתאים לכם את הציוד הרצוי ולא “מחבר” לכם דברים שאתם לא זקוקים להם, הדרך הטובה ביותר היא הדגמה.

$1-          שימו לב שמחיר כולל הרכבה ופירוק.

$1-          בדקו שהציוד עובד במלואו מייד עם סיום ההרכבה.

$1-          סכמו עם הספק על ציוד גיבוי במקרה של תקלה, או פיצוי הולם במידה והוא לא יכול לספק לכם את הגיבוי.

$1-          השכרת ציוד הגברה וקריוקי נועד אם אתם עורכים ערב אחד מקסימום שניים בשנה, אם אתם עורכים ערבי צוות, סתם חובבי קריוקי ועושים ערב כל חודש, אז אולי כדאי לחשוב על רכישה של ציוד הגברה לקניה, כי מבחינה כלכלית זה פשוט משתלם יותר

$1-          שימו לב שאתם מזמינים מקרן מתאים. יש מגוון רחב של מקרנים שמשרתים מטרות מסוימות. לקריוקי חשוב שהמקרן יהיה חד מספיק כדי שניתן יהיה לקרוא את הכיתוב, וכמובן שאתם זקוקים למקרן לאור יום אם האירוע שלכם מתרחש בשעות אחרי הצהריים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !