אין מה להתלבט יותר מידי! בעבר היינו משקיעים זמן ומאמצים לארגן ערב קריוקי רק בשביל לשיר, להביך את עצמנו ולצחוק על אחרים והיום אפשר לעשות את זה ללא מאמץ ניכר. איך ? פשוט רוכשים ערכת קריוקי ניידת למכירה. בעבר – קריוקי בשטח היה כאב ראש – צריכים גנרטור, דיסקים מיוחדים, וגם ציוד הגברה ותאורה לאירועים זה בהחלט לא זול. אבל היום אפשר למצוא את הכול בקופסה אחת, ככה שאין מקום להתלבט. יוצאים לטיול? רק צריך לדאוג שיש סוללה ומעמיסים את הערכה יחד עם שאר הציוד. אין חשק לשיר ? תוכלו סתם לשים מוזיקה ברקע ככה שתמיד יהיה שימוש לערכת קריוקי ניידת למכירה שלכם.

כמה טיפים לפני רכישה

$1-          אם אתם מחפשים דרך להעביר ימי כיף וערבי צוות בחברה שלכם – בהחלט מדובר ברכישה משתלמת לכל דבר! ציוד הגברה ורמקולים, מקרן איכותי וגנרטורים במבצע תמיד אפשר למצוא. נכון – מדובר בהשקעה של כמה אלפים בהתחלה אבל מעכשיו לא תצטרכו להוציא אלפי שקלים על כל ערב צוות שאתם עורכים. כמובן – שככל שהחברה שלכם גדולה יותר ההשקעה תשתלם כי יותר עובדים וצוותים שונים יוכלו להשתמש בציוד במקרים שונים במקום להוציא אלפי שקלים על ערבי בידור. כמובן, שיש גם חסרון – ככל שיש יותר עובדים בחברה תחושת האינטימיות אובדת ויש פחות זיקה לציוד והוא נוטה לההרס מוקדם יותר ולכן עדיף שיהיה אדם ישיר שאחראי על הפעלה ותקינות. בכל מקרה – ערכת קריוקי ניידת למכירה בסיסית עולה כמה מאות עד כמה אלפים בודדים ובכל חברה מעל 12 אנשים – הרכישה תשתלם ותשמש אתכם לשביעות רצונכם.

$1-          עורכים ערב קריוקי ליותר מ-10-15 אנשים ? ערכה ניידת כבר לא מתאימה לכזה אירוע, הרבה אנשים דורש יותר השקעה ואתם תזדקקו גם למקרן, מגברים ותאורה ואז כמובן גם למקור מתח או גנראטור ורכישה של ציוד כזה כבר לא משתלמת (אלא אם כן יש לכם חברה של מאות אלפי עובדים) ועדיף לשקול פשוט לשכור את הציוד, יחד עם מפעילים מקצועיים.  

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !