שאנחנו שומעים את המילה “גנרטור” אנו מייד חושבים על רעש. זוהי האסוציאציה שנוצרה עקב ההתנסות והמפגשים עם הגנראטורים שעבדו בשנות ה-80 וה-90. אך היום – לא כך הדבר. גנרטור דיזל מושתק אפשר למצוא במחיר מאוד ידידותי לכיס ומדובר בציוד שהוא הכרחי כדי לקיים פעילויות מסוימות וציוד שאפשרי בהחלט לעשות בו שימוש בכל בית. אז לפני שרצים לחפש בגוגל גנרטורים במבצע כדאי ללמוד כמה פרטים ולקבל כמה טיפים.

$1-          גנרטור דיזל מושתק אפשר להכניס לתוך תא המטען האחורי של כל מכונית משפחתית ומשקלו משתנה בין 30-50 ק”ג, כך ששני אנשים יכולים להעמיסו בקלות רבה ואין צורך לדאוג לגבי הובלה.

$1-          ללא תדלוק, גנרטור מודרני יעבוד 6 שעות לפחות, פרק זמן שמכסה את רוב המקרים שתזדקקו לו – פיקניק משפחתי, לינת שטח, מתח בבית למקרה חירום.

$1-          מבחינה כלכלית, ועשינו את החשבון, אם אתם משתמשים בגנרטור יותר מפעמיים בשנה, כבר כדאי מאוד לשקול לרכוש אחד מאשר לשכור אחד כל פעם. אם אתם שוכרים ציוד נוסף, השכרת גנרטור ומערכת הגברה תעלה באופן יחסי פחות מול הספק ויתכן ותוכלו לשכור גנראטור במחיר אטרקטיבי וכדאי לשקול היטב.

$1-          השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע זהו סיפור מורכב מאוד שדורש ציוד משתנה כל פעם בהתאם לסביבה, כמות האנשים והסאונד שמחפשים להגיע אליו. בכל מקרה – תמיד תמיד יהיה שימוש לגנרטור דיזל מושתק, בין אם לתאורה, למגברים, תאורה או לקירור של האוכל.

ציוד חירום איכותי

גנרטור דיזל הוא חובה במידה ויש לכם אדם הקרוב אליכם שזקוק למכשור רפואי שחייב לעבוד ברציפות, ואז אי אפשר לסמוך על רשת החשמל ב-100%. במקרה כזה – חובה להחזיק ספק כח נוסף וגנרטור הוא הפתרון, כמובן, שאם תזדקקו לו לכמה שעות, חשוב שהוא יהיה שקט ככל הניתן כדי שתשמרו על איכות החיים שלכם ושל השכנים בשעות הללו.

טיפ נוסף – אם החלטתם לחסוך ולרכוש אחד משומש – בדקו היטב את המצב והיו חשדניים לגבי הסיבה שהוא נמכר, יתכן והמוכר עוזב לחו”ל ויש לכם אחלה דיל ויתכן שהוא פשוט מנסה להעביר הלאה ציוד שלא מספק אותו ויתכן בהחלט שהוא לא יספק אתכם. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !