הפקה של חתונה נחשבת למורכבת ולמסובכת לעומת אירועים אחרים, כשסיבה מרכזית לכך נובעת מהעבודה שחתונה נערכת פעם בחיים, הנזק משיבושים ותקלות הוא גדול, ומכאן גם גודל האחריות שרוצבת על כתפי המפיקים.

היום, מעטים הם אלו שמוכנים להסתפק בחתונה פשוטה, וכל זוג צעיר מנסה לייצר את האירוע המיוחד ביותר והבלתי נשכח, שכל אורח וחבר יזכור.

לחץ כאן ל: מחירון השכרת ציוד הגברה

אנחנו מחפשים אטרציות, עיצובים חדשים וככלל מנסים לשנות ולהוסיף אלמנטים שלא קיימים במקום החתונה מראש.

גם אם החתונה מתקיימת באולם או מתחם אירועים מסודר, לעיתים קרובות ננסה לשדרג אותם עם מערכות הגברה או תאורה נוספות, מעבר לאלו הקיימות במקום החתונה.

במאמר זה נדבר על ציוד הגברה ותאורה לחתונה, וכיצד לייצר אותה בדרך המיטבית ביותר.

תכנון אינטרגלי של ההגברה

מכיוון שבמרבית מקומות האירועים, כבר קיימת הגברה מובנית, חבל לבנות את ההגברה מאפס. ראשית, ישנה לנו הסיבה הכלכלית: ככל שתביאו פחות ציוד נוסף, כך הדבר יעלה לכם פחות.

מחיר הגברה ותאורה לחתונה ידוע כבעל עלות נכבדת, וחבל שתבזבזו אלפי שקלים מיותרים.

שלבו את התאורה שלכם עם התאורה הקיימת, לעיתים כדאי להגיע למקום האירוע פעם או פעמיים נוספים, והעיקר להימנע ומכפילויות שעלותן רבה.

תאמו עם בעלי האולם

כשאתם מביאים הגברה חיצונית לאירוע, חשוב מאוד לתאם זאת עם בעלי האולם, על מנת למנוע תקלות קשות באירוע.

נקודה הכרחית לתיאום היא סוגיית החשמל – מערכת הגברה צורכת חשמל רב, ויש לוודא שמערכות האולם עומדות בעומס ושיש שקעים קרובים למיקום שבהם תציבו את ההגברה.

בנוסף, מערכות הגברה לעיתים מדברות ב”שפות שונות” ומתחברות עם מתאמים כאלו ואחרים. כדי שהמערכת החיצונית שתביאו תתאים למערכות הקיימות באולם, נדרש לבדוק זאת היטב עם אחראי ההגברה של המקום.

אל תעשו זאת לבד

השכרת ציוד הגברה לאירועים היא עסק מורכב, וכדי להפיק את הצליל המושלם יש צורך בניסיון וידע רבים. היזהרו – הגברה ברמה הביתית שונה מאוד לעומת הגברה באירוע גדול.

עדיף לשלם סכום נוסף כך שמפעיל מטעם חברת ההשכרה יהיה באירוע שלכם ויתפעל את ההגברה כולה. אל תעשו זאת לבד, הסיכון הוא פשוט רב מדי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !