הרבה לפני הכרת העובדות, בואו ונדבר על עבודתו של התקליטן עם כל הכלים הנחוצים לו, מרכישת פלטות ועד השכרת מקרן. האם אלוהים הוא הדי ג’יי? תלוי מה אתם משכירים ומה אתם קונים ליישום הפעולה. התחום הנחשק ביותר מגלה קדמה והיצע גדול של ציוד. אם בחרתם השכרת קריוקי ואפילו השכרת מקרנים למצגות מרהיבות, שהרי על השכרת פלטת dj אסור לכם לוותר. המוסיקה תופסת את כל המקום באירוע הנחשב ומכאן שעליכם לבחור את הטוב ביותר. אירועים בלתי נשכחים, תפקידם לא להעלם ומכאן עליכם להשקיע בציוד שיהפוך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

מהי פלטת תקליטנים?

פלטה המדוברת מאכלסת בתוכה ארגז מיוחד שהוא זה שנושא את הנגנים, את המכשור הנוסף ואת המיקסרים שאיתם מקיימים ערב מוסיקלי מוצלח. מרגע היפתח המארז, הופכים הדברים להשתנות. הגעה לאירוע עם מארז מקצועי, מעיד על מקצועיות וידע נרכש נוכח השנים. מארז והשכרתו מביאים לא מעט יתרונות מכיוון שהכול כמו מאורגן, החל מהמכשור ועד לחיבורים היוצאים ונכנסים למקום הנכון ובזמן הנכון. הכול ארוז ומוכן בתוך המיקסר. כל הציוד מחובר לחיבורים ייחודיים והכול מקושר למוניטור, מיקסר ואפילו לפנסים.

מדוע צריך לשכור פלטת די ג’יי

וודאי שאלתם את עצמכם, מדוע עליכם לשכור פלטה מאורגנת? כאשר מדברים על רכישה או בפרט השכרת ציוד, מדברים על חשיבות פלטת התקליטנים. מעבר לעמדה המרהיבה, הציוד אינו חשוב פחות, מוסיקה אשר מוגשת לקהל הנרחב ובאה לידי ביטוי בתקלות, הפסקות חשמל וחוסר יכולת לגבות את הערב עלולה ליצור החמצה אצל רבים וטובים. התוצאה? עגומה מראש. מכאן ששווה להשקיע ולשכור את הכלים הטובים ביותר , גם אם מדובר בערב בכורה וגם אם מדובר ברצון לייצר אירוע אחד ובלתי נשכח.

כך תבחרו את המוצר

וודאו כי מדובר במכשיר מקצועי. היעזרו בחברים ומכרים המבינים בתחום. כך למעשה תוודאו כי נתנו לכם מוצר שיקל על השימוש נוכח האירוע. הפתעות? מכאן והלאה.

יש לוודא כי המתקן מכיל לפחות 2 נגני סי די מהטובים ביותר.

אין להתפשר על זול, הוא תמיד הופך יקר בסופו של דבר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !