באירועים גדולים בהם משתתף קהל גדול (מאות או אלפי אנשים) נדרשת לוגיסטיקה מורכבת המתבצעת בדרך כלל על ידי צוותים גדולים ומשולבים מטעם הגוף המארגן את האירוע (מתנ”ס, היכל תרבות, עירייה, ממשלה, תנועת נוער, בית ספר, אוניברסיטה, חברה פרטית ועוד), יחד עם רשויות החוק לרבות משטרת ישראל, מגן דוד אדום, חברות אבטחה או במקרים מאד מסויימים אפילו צבא או משמר הגבול.

במות לאירועים
חלק בלתי נפרד מהלוגיסטיקה באירועים אלו כולל את הרכבת הציוד המתאים, הכולל ציוד הגברה ותאורה, וכן במות לאירועים בסדר גדל כזה נבנות על ידי חברות מקצועיות בדרך כלל המחזיקות ברשותם מלאי גדול של אלמנטים להרכבת במות ענק בעלות יכולת נשיאה של משקלים גדולים.

במות לאירועים מותאמות לסוג האירוע ולמטרת השימוש של הבמה. במה שמטרתה לשאת מקהלה, או דוכן נואמים שונה בהחלט מבמה שנועדה למופעי מחול למשל. במקרה הראשון יש לדאוג להשטחתה בלבד ובמקרה של מחול יש להכין מבעוד מועד משטח ייחודי עליו ניתן לרקוד בבטחה.

כל פרוייקט הרכבה של במות לאירועים דורש פיקוח הנדסי של איש מקצוע, שיאשר בסופו של דבר כי הקונסטרוקציה ומערכת התמיכה שנבנתה להחזיק בבמה עומדת בתקנים וחזקה דיה להכיל את המשקל העתיד להיות מונח עליה, לרבות גופי תאורה או גופי הגברה כבדים במיוחד. בשלב זה יש לקחת בחשבון גם את האביזרים הנלווים לבמה כגון תפאורות גדולות, מחסומי לחץ שונים המונחים סביבה או עליה, מעקות, שולחנות או מתלי דגלים וכו’.

ללא פיקוח הנדסי עלולה הבמהשלא לעמוד בעומס המשקל, או חלילה להתמוטט ולגרום לנזקים כבדים בגוף ובנפש ואף בציוד יקר. תרחיש שאיש אינו מעוניין בו כמובן. יש לציין כי חברות מקצועיות ואיכותיות להשכרת במות לאירועים מצטיידות כיום בביטוח המכסה כל נזק אפשרי. ביטוח חשוב ביותר המגן על לקוחות החברה באופן טוטאלי.

תפאורות לאירועים
לצד הצרכים הבטחוניים והלחץ סביב הדאגה המוחשית לקהל המוזמנים לכל אירוע המוני ישנה גם שמחה, התרגשות ואווירה טובה, אלו מגיעים בעקבות החגיגיות של הדקורציה סביב, היופי והצבעוניות של התפאורה, המוסיקה, האדרנלין של המופיעים ועוד.

המעוניינים להשכיר תפאורות לאירועים מכל סוג מוזמנים לפנות אל חברות להשכרת ציוד ובמות לאירועים המאפשרות השכרה לפרק זמן קצר של מגוון אדיר של תפאורות בשלל סגנונותם. מודלים של הבניינים המפורסמים בעולם בתלת מימד כמו למשל בניין האייפל, מגדל פיזה, הביג בן האנגלי ורבים אחרים. מגוון של דמויות מפורסמות ואחרות, דמויות אבירים ונסיכות, קאובוי ופסל החירות, וגם בעלי חיים רבים, אף הם בתלת מימד (זברה, אריה שואג, גורילת ענק ועוד).

חברות מקצועיות אלו מייצרות בין היתר, על פי הזמנה מראש תפאורת גב לבמות בעיצוב והתאמה אישית לאירוע, כולל כיתוב ושלטי ענק שיתנוססו לצד התפאורה הכללית. יש לבצע הזמנה של תפאורה מראש, בעיקר בתקופות החגים או החופשים השנתיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !