סקסופון Kolen Alt2000 סקירת מוצר

לא הרבה אנשים מכירים את חברת Kolen, כי בכל זאת סקסופונים הם נישה קטנה בתוך עולם שלם וגדול של כלים, כלי נגינה. חברה זו היא אחת היצרניות הוותיקות ביותר של סקסופונים. דגם זה הוא אחד מדגמי הדגל של החברה. Alt 2000 הוא הדגם המבוקש ביותר של החברה והנרכש ביותר בארה”ב בקרב נגנים מתחילים, מה כל כך מיוחד מיוחד בדגם זה?

פתיחה ראשונית

דגם זה מגיע באריזה גדולה וקשיחה. נציין שלא הגענו לחנות, אלא קיבלנו את המוצר בהזמנה תוך שני ימי עסקים. 

מבפנים ניתן לראות את הסקסופון כאשר כל החלקים מופרדים. הפייה בצבע שחור זהב, החומר ממנו היא עשויה הוא סביר לניח אבונייט וגומי קשיח. הפייה מתכווננת על מנת לתת את כל טווח הסאונד ומורכבות הטונים. כמו כן יש לנו את צוואר הסקסופון שחובה עליו להיות אטום והוא המתחבר לפייה. ואחרון הוא הגוף, הגוף בנוי בצורה מעוקלת בקצה הסקסופון, ועליו מונחים הרפידות והמפתחות של הסקסופון. בלחיצה זריזה על המפתחות ניתן לראות שהלחיצה מאוד קלה, והמפתח מעט מחוספס כדי למנוע החלקה. עם פתיחת האריזה תקבלו חוברת אחריות, חוברת הפעלה, ואת כל החלקים של הסקסופון. כמובן, כיוון שזה סקסופון אלטו המפתח של יהיה Eb (צליל גבוה #F).

ביצועים

לסקסופון זה יש פעולה מצוינת המקלה על הלחץ שיש באצבעות של הנגן, הוא עשוי מחומרים איכותיים נעימים למגע. בנוסף, בזכות אותם חומרים יש בלאי מאוד נמוך לצבע ולחומר הסקסופון. בזכות מרחק קצר בין כל רפידת צליל ניתן לנגן בצורה חלקה ויעילה. הרפידות אטומות לחלוטין מה שמאפשר משחק מאוזן בין צליל וצליל ללא דליפות. כאשר מנגנים בפעם הראשונה, מלבד לכך שיוצא צליל חלק ומאוד אופייני לדגמים אלטו מקצועיים (שעולים כמה אלפי שקלים יותר), ניתן לראות שהנשיפה מאוד קלה ואין צורך במאמץ, כך שדגם זה מתאים למתקדמים ומתחילים כאחד. הסקסופון מצויד במאיץ צלילים אשר משאיר עדיין צליל עשיר. החיסרון היחיד שיש בדגם זה לטעמנו הוא המשקל שלו, אמנם הוא נוח לאחיזה אבל מעט כבד (משקל 5.1 ק”ג).

 

חברת Kolen

לא שומעים הרבה על חברת Kolen, אבל בדקנו לא מעט דגמים שלה, ואפשר להגיד שמדובר על חברה שלא מוערכת מספיק. הדגמים של החברה מיועדים לנגנים מתחילים ומתקדמים כאחד, אבל בפועל, איכות המוצר מגיעה למפרטים של מוצרים האחרים אשר מתאימים לנגנים מתחילים ומחירם עולה כמה אלפי שקלים יותר. החברה מוכנה פחות לעבוד על שיווק כדי להשקיע את מירב המאמצים באיכות החומר. אין לנו ספק שזאת מבין החברות הטובות ביותר בתחום הסקסופונים.

 

היכן רוכשים ומה המחיר?

את הסקסופון מדגם Alt2000 ניתן למצוא בחנויות סאונד מקצועיות בלבד. אנו בכללי ממליצים לכם לפנות אך ורק לחנות סאונד ולא להזמין דרך האינטרנט או דרך חנויות שמוזיקה אינה התחום עיסוק העיקרי שלה. כדי להגיע למחיר הנמוך ביותר עליכם להגיע לחנות שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה. המחיר של המוצר עומד על כ 3,200 שקלים בחנויות יבואן. 

לסיכום

סקסופון אלט הוא הבחירה הנכונה לחובבי ג’אז ולנגנים מתחילים. דגם זה עומד בכל הציפיות שלנו ולכן הוא מומלץ גם לנגנים מתקדמים. בזכות החומר ממנו עשוי הסקסופון הבלאי שלו מאוד נמוך. חשוב לשמור על המוצר בצורה קפדנית כדי להבטיח אריכות ימים. הביצועים של הדגם מרהיבים ומאוד מספקים. ניתן לשמוע צלילים ללא דליפות וללא זיופים, כל מפתח מגיע לתו הנכון על ידי נשיפה קלה. דגם מעולה ששווה כל שקל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !