רמקול מוגבר Klark&Helmer ART600 

במשך הזמן קיבלנו הרבה דרישות לסקירה על רמקול מוגבר טוב בתקציב יחסית נמוך, אחרי סקירה די נרחבת של השוק נחשפנו אל ה-ART600 של Klark&Helmer , מדובר על רמקול חדש אך די שמרני בכל הנוגע לחיבורים ותפעול, ה-ART600  הוא רמקול מוגבר בעל וופר במידה 15″ וטוויטר במידה 1.5″ העצמה המקסימלית היא 600watt, והרמקול כולל חיבורים נוחים למחשב או פלא חיצוני וחיבור יעודי נוסף למיקרופון. (לחץ כאן לרכישת הרמקול)
את הART600 ניתן למצוא מתחת ל2000 שקלים במבצעים כאלה ואחרים.  אחרי המלצות רבות עליו ניגשנו לסקור אותו ולתת חוות דעת מקצועית בעניין.

נתונים טכניים………. פתיחת האריזה

כמו בכל רמקול מוגבר מדובר על קרטון גדול ומרופד בקלקר, בהוצאת הרמקול מן האריזה מורגש מיד משקל הרמקול, והידית העליונה עוזרת מאוד לניידות, בחזית הרמקול ישנם האלמנטים החופים ע”י גריל שחור הקעור מעט פנימה ובעל זוויות חדות בצדדיו, עיצוב מרענן אך עם זאת לא מנקר עיניים או קיצוני בשום אופן.
באחורי הרמקול נמצאים כל החיבורים, כניסות ויציאות, הן כוללות כניסת LINE IN למחשב או מיקסר, כניסת מיקרופון, וכמובן יציאה לשם שרשור עוד רמקול.
בתחתית הרמקול ישנה כמובן כניסה לחצובה סטנדרטית.


שימוש

התפעול של ה- ART600 לא שונה מרמקולים מוגברים אחרים שנתקלנו בהם בעבר, אחרי חיבור לחשמל נדלק הרמקול ומכאן נותר רק לחבר למיקסר או ישירות למקור תוכן חיצוני כמו לפטופ או סמארטפון, אחרי חיבור מהיר וזמני ישירות לסמארטפון ניתן לומר שהרשמים הראשוניים חיוביים מאוד העוצמה הפתיעה מאוד לטובה והרמקול נשמע איכותי וחד מאוד יחסית, לאחר מכן ניגשתי לחבר למיקסר כמו שנהוג וראוי לרמקול מוגבר, אחרי חיווט קצר וחיבור המיקסר למחשב ומיקרופונים השמענו מוזיקה וצלילים בעוצמה חזקה במיוחד והאיכות עדיין נשמרה למרות זאת, והרמקול עדיין שומר על יציבות מפליאה וממלא את החלל בצלילים עמוקים וחדים.

נוסף על כך גם הצלילים הנובעים דרך המיקרופונים נשמעים באופן ברור וחד, והשירה נשמעת מאוזנת מאוד, הצלילים הגבוהים וצלילי המיד נשמעים היטב והצלילים הנמוכים אינם מאפילים עליהם כלל. בגזרת הצלילים הנמוכים אלו הם מהמשובחים ששמעתי ברמקול בקטגורייה הזו, מלאים ועוטפים כל חלל במוזיקה חמה ונעימה.

מסקנות

אחרי ההמלצות הרבות שקיבלנו עליו, ה- ART600לא אכזב, הצלילים המושמעים מן הרמקול פוקדים מנעד מאוד רחב, העוצמה המושמעת מן הרמקול מספקת בהחלט, ציוות של שניים כאלו יוכל לתפקד באופן מופלא במסיבה רבת משתתפים, ה- ART600 יתאים לשימושים רבים, מסיבות ואירועים, עד להקות וזמרים, האיכות והעצמה המוצעות ב- ART600 גבוהות בהרבה ממה ששומעים בד”כ בקטגוריית המחיר הזו והרמקול בהחלט הפתיע אותי לטובה אני יכול לומר בפה מלא שהוא נמצא ממש גבוה במדד של עלות מול תועלת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !