איך קונים גיטרה חשמלית מבלי לעשות טעויות רכישה? לפני שנעניק לכם טיפים לרכישת גיטרה חשמלית, חשוב לדבר על כמה וכמה דברים. המאמר מדבר למעשה על רכישה של גיטרה חדשה ומאידך, צריך לשים לב כי כמה דברים אולי לא יהיו רלוונטיים גם אם מדברים על רכישה ישירות מהחנות. חשוב לציין כי חלק מהעצות לא תוכלנה לסייע לרכישת גיטרות אחרות. להלן הכללים השלמים לסייע לכם לרכוש גיטרה על פי כל הכללים.

לקבל את כל המידע על הגיטרה

ראשית, חשוב לברור את עניין פגיעות העץ. חשוב לבדוק את כל חלקי הגיטרה לרבות פגיעות בעץ. יש לחפש שריטות. האם יש בה שריטות? מה על גימור הגיטרה? מה עם חבלות כתוצאה מנפילה שאתם לא באמת יודעים עליה? חשוב להגיד כי גיטרה שנפלה תפגום לכם בצליל. רעיון נוסף קשור בהסתכלות מעמיקה בנושא של לוגו הגיטרה. לבדוק מוניטין ושם. האם הסמל R מצוי בקטן? איפה יצרו את הגיטרה? גיטרות תוצרת ארצות הברית או יפן איכותיות ביחס לכל מיני גיטרות אחרות שתוצרתן מקסיקו, סין, קוריאה ו עוד. מה המספר הסידורי המכיל את הגיטרה? על פי מספר סידורי אפשר לדעת לא מעט על מה שאתם עומדים לרכוש אם בכלל.

צלילים וכל השאר

מה אתם יודעים על כפתורי הווליום והטון? חשוב לבדוק את השפעת הפיק אפ. השפעה על הטון חייבת להיות משמעותית. לפני שאתם מנסים לרכוש, כוונו את הגיטרה ובצעו השוואה של אוקטבות נמוכות וגבוהות לבין מיתר פתוח. בסיכום דבר, חשוב ביותר לברור ולבדוק את חלקי הגיטרה. האם החלקים מקוריים? אלו סימנים יש על חלקים מסוימים? יש לבדוק את גב הגיטרה היטב ולשאוף לגלות כי הכול תקין. האם יש חלקים שאינם בנויים היטב? חשוב לבדוק כי כל החלקים אכן מתאימים לרבות כניסות של כבל גיטרה. גם חיבור למגבר ולכל מקום אחר שעלול לגלות גילוי משובש, עלול לסכן את הרכישה שלכם. חשוב לבדוק כי תוך כדי נגינה אין רעשים הנובעים מכניסות כאלה ואחרות אלו הן חלק מנקודות שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים גיטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !