איך מארגנים מסיבת קריוקי? מה ההבדל בין מסיבת קריוקי בבית? האם כדאי לבחור ציוד קריוקי קטן או רמקולים מוגברים? יש כמה וכמה דברים הקשורים במסיבת קריוקי. הפעילות של הקריוקי באה לידי ביטוי בכמה אלמנטים. מקורו של הקריוקי הוא לפני שנים ביפן. הוא כבש את העולם והוא למעשה מוציא את כל האנרגיות השליליות והופך מסיבה למושלמת. כיצד ניתן להפיק אירוע מושלם בשוק הפתוח? יש כמה וכמה רעיונות בכדי ליישם מסיבת קריוקי.
כיצד מנהלים מסיבת קריוקי
מסיבת קריוקי מדבר על מסיבה בלתי נשכחת. מסיבה של תחלופות קהל אך לא רק. כאמור, קבוצות או בודדים? קבוצות של גילאים משתנים ועדות עם עדיפות כזו או אחרת. סגנונות משתנים וכך למעשה שילוב ומיזוג גלויות בקשר לכל השאר. מסיבת קריוקי מדבר על מגמה בלתי רגילה. קצב מוסיקה וקריוקי. לחלק את הערב לרבות הרחבה בפועל. שילוב של כמה וכמה דברים וזיופים חיוביים בפועל. הערב יתחיל במוסיקה מדהימה, הגעת אנשים וכמות אנשים בפועל, שירי קריוקי שקטים ופתקים של כל מיני שירים משתנים. רצף של שירים מעניקים את כל השאר וחוסך דיבורים מיותרים במסיבה שהיא כולה שירה.
להרים את הקצב- שלב שלישי
בשלב הבא מדברים על להעלות את הקצב. רחבת ריקודים מדהימה, חצי שעה שבא האנשים עוברים משירה לריקוד. שירים שקטים ולא רק בקריוקי. היכולת לנהל כמה וכמה רחבות ריקוד ותוך כדי שירה בפועל. במסגרת הריקודים אנשים שרים וכאן למעשה עולה המסיבה שלב נוסף והופכת אותה לאיכותית ובעיקר מצחיקה. רצוי לומר כי אין הפסקות. הכול מתנהל בסגר מסוים החל מהמנחה ועד לשאר השירים. חשוב כי בתחילת הערב יהיו שירים שקטנים עם סגנון אחר ואחר כך בחירה של שירים שונים ומגוונים שהם המלצה לכוון את הקהל לבחירת שירים על פי תכנון הערב. לא מעט המלצות מדברות על בחירת שירים שהם למעשה מתנהלים על פי כל הסבב של המסיבה. כך למעשה ממשיכים את הדברים באופן החשוב ביותר. הרעיון של מסיבת קריוקי הוא לבחון את כל הכללים על פי כל השאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !