אם אתם הורים לילדים בגיל ההתבגרות אתם בוודאי יודעים לומר עד כמה לא פשוט לנהל איתם יחסים, כי בדרך כלל אחרי ארוחת הערב הם מיד רוצים לצאת עם חברים. השאלה היא האם יש משהו שאתם יכולים לעשות כדי לגרום להם לבלות איתכם יותר זמן וכדי לגרום לכך שיהיה לכם יותר נחמד ביחד, והאמת היא, שיש לא מעט דברים שתוכלו לעשות. אחד מהם הוא לקנות ערכת קריוקי ולהעמיד אותה בסלון, כי אתם תראו שהילדים שלכם מאוד יתלהבו מזה. ערכות קריוקי בימינו גורמות לגיבוש משפחתי כי במקום שאחרי האוכל כל אחד ילך לענייניו אפשר לבלות ביחד בשירה מלהיבה ומהנה.
האם זו הוצאה כלכלית גדולה מידי?
האמת היא, שכל משפחה יכולה להרשות לעצמה היום לקנות ערכת קריוקי איכותית, כי זה לא עולה יותר מידי. אתם תראו שאם תשוו בין מחירי ערכות הקריוקי תהייה לכם אפשרות לקנות כל ערכה שתרצו, כי לא כל הערכות עולות הרבה ולא כולן מקצועיות ברמה גבוהה מאוד. אתם יכולים תחילה לקנות לעצמכם ערכה פשוטה יותר ואם תראו זה אכן מלהיב אתכם ואת הילדים תוכלו לקנות בהמשך ערכה עוד יותר טובה. מה שכן,כדאי לשים לב מה בדיוק יש בערכת הקריוקי כי חבל לקנות ערכה שלא יהיה בה בדיוק את כל מה שאתם רוצים.
האם כדאי לקנות ערכה ניידת?
כשמחפשים מערכת קריוקי ביתית בהחלט כדאי לדעת שיש אפשרות גם לקנות מערכת ניידת, כי למעשה זה כבר קיים. יחד עם זאת, אין סיבה אמיתית לקנות ערכת קריוקי ניידת אם בסופו של דבר אתם יודעים שהמסיבות שלכם תתקיימנה רק בבית ולא במקומות שונים שאין בהם חשמל. הערכות שעובדות עם סוללות או בטריות יכולות להתאים למי שרוצה לעשות מסיבות בגינה או ביער, כי בצורה כזאת אפשר לשיר שעות ארוכות מבלי שיהיה צורך לחבר את הקריוקי לחשמל. קריוקי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהמפגשים המשפחתיים של רבים מאיתנו וגם לכם כדאי לנסות את זה אם אתם רוצים יותר זמן איכות ביחד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !