איפה אפשר לקנות בידורית קטנה נטענת? מהו מפרט של בידורית מה היא מספקת נוכח הרכישה? איך יודעים כי בוצעה רכישה איכותית יתר על המידה?

מלבד השימוש לטווח הארוך, יש בהחלט כמה דברים שחשוב לחדד. לא מעט שאלות שיש לחדד בהקשר לעניין של השכרת בידורית נטענת לאירוע או לחילופין ערכת קריוקי לבית. מה חשוב לציין לפני רכישה של אותה בידורית נחשקת? מהו למעשה ערך המוסף ברכישה? אספנו עבורכם כמה נקודות שחשוב ביותר לשוחח עליהן.

אם אין לכם סבלנות תוכלו לדלג ישר למחירון…

לחץ כאן למעבר ל: מחירון בידוריות | מחירון חגורת הגברה

נסביר בקצרה מה זה בידורית קטנה ומה זה בידורית גדולה..

קיימים הרבה סוגים של בידוריות, הנחלקים ל2 סוגי גדלים.

הסוג הראשון, והקטן יותר של בידוריות, הוא חגורות הגברה, שזה בידורית קטנה מאוד, במשקל של 100-250 גרם, ויושב על החגורה, ואליו מחוברת מדונה.

הסוג השני, גם פה מדובר בבידורית קטנה, וזה גדלים של 6.5″, 8″, 10″, כאשר משרלם נע בין 3 ק”ג ועד 10 ק”ג, כמובן שהעוצמה בבידורית קטנה מהסוג הזה, יהיה גבוה יותר מאשר בחגורת הגברה, אך משקלה כבד ביחס לחגורת הגברה.

איך מבצעים רכישה? טיפים
1. שאלו את השאלות הנכונות ובראשן מה עוצמת הבידורית או המכשיר אותו רכשתם או אתם רוצים לרכוש? האם לרוב היא תפוסה על מקור חשמל או שניתן להטעין ולזוז ממקום למקום ללא בעיה. במה לוי מקור החשמל? האם הבידורית מתקיימת יותר מחמש שעות? אם אתם מתכננים מסיבת טבע, ראוי לציין ולחדד נקודות אלו מראש.
2. מה תקבלו נוכח הרכישה? מה המפרט בפועל? יש לבדוק באשר לרכישת רמקולים או מיקרופונים מתאימים. כך גם רמקולים מוגברים ניידים, סאונד טוב וכמובן אפשרות שימוש לטווח הארוך.
3. סוללה הפועלת על יותר זמן עד שמונה שעות לכל היותר.

4. מה לגבי חיבורים חיצוניים? חשוב להדגיש את מסיבת הקריוקי לפני הכול.


 

מחירים של בידורית קטנה נטענת

טווח המחירים של בידורית קטנה נטענת נע בין 250 ש”ח לחגורת הגברה פשוטה ועד 1500 ש”ח לחגורת הגברה מקצועית. מחירה של בידורית קטנה נטענת 8″ או 10″ נע בין 500 ש”ח ועד 2400 ש”ח לבידוריות המקצועיות יותר.

לשים את הדברים במקום- תכונות המוצר
הרבה לפני שאתם קונים מוצר, רצוי ביותר לבדוק את עניין הרמקולים ואת ההגברה לטווח הארוך ביותר. לצד מיקרופונים או רמקולים, חשוב ביותר לתת הדגשים באשר לרכישה מתאימה לכל מקום ולכל שעה. נייחות טובה? הנעה ללא בעיה או פגיעה במוצר? שליטה פשוטה במוצר ביחס לכל השאר. נשיאת הציוד בקלות יתרה. העשרת צלילים והתאמה שלהם נוכח העובדה כי רכשתם את המוצר הנכון. הרעיון הוא לרכוש את המוצר הנכון ביותר לתקציב שהצבתם מבלי לחרוג ממנו ולו במעט. אם קשה עליכם הבחירה, התייעצו עם גורמים יודעי דבר. ראוי שלא להתפשר על בחירות נוכח העובדה כי השוק מציע לא מעט אפשריות ועדיין, סקר השווקים הנכון הוא זה שיוביל אתכם לרכוש את המוצר המתאים ביותר להגשמת המשימה- מסיבת קריוקי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !