אם אתם מחפשים אחר ציוד קריוקי, לפני הכול תעלה לכם השאלה, כמה עולה ציוד קריוקי? האם ראוי לשאול על בידורית? כמה עולה בידורית? במה שונה בידורית עם סוללה נטענת מאותה ערכת קריוקי מושלמת? כל כך הרבה שאלות צצות ועולות נוכח העובדה כי מסיבה עומדת בפתחה ואתם רוצים לייצר ערב מושלם ובלתי רגיל. מה יותר חשוב לכם בפועל? איזה ציוד יכול להשלים את המשימה בפועל? מסיבת קריוקי בנאלית יכולה לשנות את קווי המחשבה נוכח העובדה כי יש כמה פרמטרים שלא נלקחו בחשבון.
טיפים והתייחסות – ערכות קריוקי
אם בעניין של רכישת קריוקי עסקינן, חשוב ביותר להעלות כמה וכמה פרמטרים. מה מעניקה לכם הערכה? האם יש במכשיר כניסות ויציאות של אודיו, מוסיקה או כל חיבור אחר? חשוב לקחת בחשבון גם את עניין הרמקולים והמיקרופונים. חיבורים כאלה ואחרים לא פחות חשוב מכל שאר הנקודות שיש לשים על הפרק. הרצון הגדול הוא להעשיר את באי האירוע ולהעניק להם את כל האפשריות נוכח העובדה כי המטרה סומנה והרצון הגדול הוא בעיקר להשיג אפשריות בלתי מתפשרות של חנויות מורשות בלבד, מוניטין, שם, אחריו וכמובן רכישה שתלווה אתכם הרבה אחרי.
קנייה של סוללה מתאימה
האביזרים לא פחות חשובים. כאמור, מדברים על ציוד מתאים ביותר, חלקי חילוף מקוריים בלבד. כך גם ציוד שיכול להתבלות ומכאן שיש לרכוש ציוד שלא יתבלה בפועל ויחזיק מעמד לטווח הארוך ביותר. כך למעשה ניתן להקנות אפשריות הרבה אחרי, לסחוב את הערכה מבלי להרגיש שזה כבד מדי וסוללה שניתן להטעין לזמן הארוך ולא לזמן הקצר. חשוב ביותר להשיג סוללה שתתאים לפעולה וזאת מכיוון שסוללה קצרת זמן תדרוש מכם להיות מחוברת לחשמל אחר זמן קצר ביותר. מכאן שיש לקחת בחשבון את כל השאר. לצד רכישת רמקולים, חשוב ביותר לקחת בחשבון גם את המיקרופונים הניידים שהם חלק בלתי נפרד מכל שאר הדברים בפועל. כאמור, סוללה לטווח של שש עד שמונה שעות . אחריות של יותר משנה וכמובן הרכבה ופירוק לרבות שימוש פשוט ביחס לכל שאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !