רמקולים שקועים לאמבטיה

כל אחד מאתנו חושב על אמבטיה ארוכה ומפנקת לאור נרות לפחות פעם בשבוע, כדרך לסיים בגדול את יום העבודה ואכן, לבילוי באמבטיה יש כוח מטהר. מה הייתם אומרים אם היינו מוסיפים למשוואה הזו גם מוזיקה טובה? רבים מאתנו אוהבים להתקלח עם מוזיקה ברקע אבל לרוב, המוזיקה נשמעת מאחורי דלתיים סגורות, מכיוון ששילוב של רמקולים באמבטיה ומים, לא נשמע כמו רעיון טוב. אולם אם ברצונכם לשלב בין השניים, תשמחו לגלות שישנה דרך לעשות כן והיא התקנת רמקולים שקועים לאמבטיה, הדרך הבטוחה להפוך את חווית האמבטיה למהנה, מרגיעה ומפנקת כפליים.

מהם רמקולים שקועים?
רמקולים שקועים הם רמקולים אשר מותקנים בתוך שקע בקיר, שתוכנן עבור התקנתם מראש, במקומות שונים ברחבי הבית. השימוש ברמקולים שקועים משדרג את איכות השמע בכל הבית ומאפשר לכם ליהנות ממוסיקה איכותית באיכות שמיעה איכותית, בכל מקום שאתם נמצאים. את הרמקולים השקועים אפשר להתקין במטבח, במרפסת ובחדר השינה ולאלו מכם שאוהבים ממש להתפנק, ניתן להשתמש ברמקולים שקועים לאמבטיה. הרמקולים השקועים משתלבים בחלל הבית בטבעיות, ואינם משפיעים על הפן העיצובי של הבית.

עיצוב מינימליסטי והגנה מקסימלית
השימוש ברמקולים שקועים לאמבטיה מאפשר קו עיצוב נקי בחלל, מה שאומר שהמסיביות   של הרמקולים על כל הכבלים שנדרשים להפעלתם, נחסכת מאתנו ועל כן ניתן להתאימם לכל סגנון עיצובי. מלבד הפן העיצובי, רמקולים שקועים לחדר האמבטיה עומדים בתקנים גבוהים של בטיחות, הם חסינים בפני מים ועמידים בפני לחות ורטיבות והתקנתם בחלל האמבטיה היא פתרון מצוין, לכל אלו שמעוניינים לשדרג את הזמן בו הם משקיעים בהיגיינת הגוף ולהפוך אותו לאיכותי.

רמקולים שקועים לאמבטיה – איכות בלתי מתפשרת
השימוש ברמקולים שקועים לאמבטיה ולחללי הבית השונים ודאי יראה לרבים כתמוה, כתוצאה מהמחשבה המתבקשת והיא – כיצד רמקולים שאינם תופסים מקום בחדר, יכולים להפיק צלילים רמים ואיכותיים. ובכן, תתפלאו לגלות שהרמקולים השקועים הם אחת ההמצאות הטובות והאיכותיות ביותר בתחום ציוד ההגברה והסאונד והם נחשבים כמוצר איכותי, נוח ומאוד שימושי. יחד עם זאת, איכות הסאונד שלהם טובה ועוצמתית. כמובן שלפני שרוכשים, חשוב לוודא שהחברה שמייצרת אותם גם היא, טובה ואיכותית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !