מיקרופון אלחוטי למצלמה

צילום סרטים זו פעולה דינמית שלעיתים נעשית במקומות רועשים והומים. על מנת שרעשי הסביבה לא ישפיעו על איכות הסאונד בסרט המצולם, עמדת צילום כדאי להשקיע במיקרופון איכותי.
כאשר אתם רוכשים ציוד הגברה, ובין היתר מיקרופון אלחוטי למצלמה רצוי לוודא לפני כן, שהמיקרופון הנו בעל יכולת טובה לסינון רעשים מבחוץ. סינון רעשים מתאפשר על ידי שימוש בחומר מבודד כגון ספוג קצף ובעזרתו ניתן להפחית את השפעתם של כל סוגי הרעשים על איכות הסאונד או על ידי הקלטה קדמית שאינה מושפעת מרעשים, שמגיעים מהצדדים או מאחור.

תנועה כגורם מפריע לאיכות הסאונד
איכות הסאונד נקבעת גם על ידי אלמנטים כמו תנועה. תנועה מרובה עלולה לפגוע באיכות הסרט ולכן, רצוי שמיקרופון אלחוטי למצלמה יהיה ממוקם במקום יציב ולא יושפע מתנודותיו הרבות של הצלם. מיקרופונים אלחוטיים שמיועדים לצילום ווידאו מעוצבים במיוחד על מנת להימנע מתנועתיות יתר ועל כן ישנם סוגים שהנם בעלי תושבת מיוחדת, שנועדה לספוג את התזוזות השונות.

הבדלים בין המיקרופונים השונים
ישנו שימוש רב למיקרופון אלחוטי למצלמה ועל כן ניתן למצוא בשוק מגוון נרחב של מכשירים. כל מיקרופון שכזה פועל על טכנולוגיה שונה ומבודד רעשים בדרך אחרת. מלבד בידוד רעשים ישנה חשיבות לגודלו של המיקרופון ולמשקלו, מכיוון שחשוב שלא יהיה מסיבי מדי ועל כן לא נוח לשימוש. טווח המחירים של מיקרופון אלחוטי למצלמה הוא רחב והוא נמדד על פי אלמנטים שונים. כדי לבחור את המיקרופון הרצוי לכם, מומלץ לקבוע מראש את הסכום אותו אתם מתכוונים להשקיע וכך לבחור את המיקרופון הטוב ביותר במסגרת התקציב.

הדרך לקנייה נבונה
כאשר אתם בוחרים מיקרופון אלחוטי למצלמה כדי לבדוק פרטים רבים כאשר החשוב ביניהם הוא המפרט הטכני של המיקרופון המיועד. עולם הסאונד הוא תחום רכב, ולכן לכל מיקרופון אלחוטי מפרט טכני משלו הוא בעל חיבורים ויציאות אחרים, איכויות הקלטה שונות והבדלים משמעותיים בדרך בה הוא מסנן את הרעשים החיצוניים. לפני שבוחרים את המיקרופון הרצוי, כדאי לבדוק איזה חיבורים יש לו, אילו יציאות, מהן המידות שלו ומה הטכנולוגיה עליה הוא מבוסס. הבחירה החכמה ביותר תתבצע על סמך שיקולים כלכליים ורציונליים כאחד ותכלול את כל הצרכים שלכם במוצר אחד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !