מיקסר אומנים הוא אחד הכלים הנפוצים ביותר בקרב אומנים רבים, נגנים, זמרים וכדומה. המיקסר משמש להקלטות והופעות.
מיקסר אומנים מתחיל ב-4 ערוצים ויכול להגיע עד 16 בדרך כלל ואף יותר (32, 64). לכל ערוץ שליטה מלאה ועצמאית על הסיגנל העובר דרכו.
במרכז הסאונד תמצאו את כל הסוגים של מיקסר אומנים לעבודה בבית, באופן עצמאי – מיקסרים מקצועיים לכל דבר עם חיבורים רבים ויכולת עבודה במשך שעות רבות ביום ללא כל בעיה.
אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר, מספקים שירות מ-א’ עד ת’ לכל ציוד ההגברה המגיע מסניפי הרשת ומשכירים ציוד הגברה לתקופות קצרות כמו גם מייבאים את הציוד החדש ביותר, דגמים חדשים של מיקסרים עם יכולות דיגיטליות חדשות בתחום כמו חיבור מידי למחשב נישא (לפטופ), ועוד אפשרויות שלא היו בעבר.
מיקסר הוא הכלי העיקרי אליו וממנו מתחברים כל שאר הכלים במערכת ולכן החשיבות באיכות המיקסר: איכות הערוצים, הרכיבים הפנימיים, והתצורה שלו חשובים ביותר לצורך הקלטה או הופעה. אנו מחזיקים בדגמים הפופולריים ביותר של מיקסרים, מכירים את השוק וצרכיו, ומתאימים את הציוד הנכון ביותר לכל מטרה.
בואו להתרשם מקטלוג המוצרים המלא של מרכז הסאונד דרך אתר האינטרנט או היכנסו לאחד הסניפים וקבלו עזרה מקצועית שתעזור לכם לגבש את ההבנה לגביי סוג הציוד אליו אתם נזקקים. מיקסר אומנים חדיש ואטרקטיבי – עכשיו במרכז הסאונד – הבית של עולם ההגברה בישראל.
מיקסר אומנים היישר מהיבואן, רק במרכז הסאונד. המחירים הטובים ביותר בארץ לכל ציוד הסאונד והגברה, התחייבות ואחריות של מרכז הסאונד. שירות מעל הכול, מענה אנושי, ייעוץ וסיוע לאחר הקנייה והתחייבות לציוד האיכותי ביותר ללא פשרות.
היכנסו עוד היום למציאת המיקסר המושלם עבורך במחיר האטרקטיבי ביותר.
צריך מיקסר אומנים פשוט וטוב? הגעת למקום הנכון – רק במרכז הסאונד תמצא מבחר של מיקסרים בדרגות שונות לכל מטרה: להופעות והקלטות, עבור נגנים, זמרים ומפעילי קריוקי. הזמן עכשיו מיקסר אומנים מהחברות הטובות בשוק ובמחיר ללא תחרות.
הזמינו דרך האתר, קבלו מבצעים והנחות חסרות תקדים על כל ציוד ההגברה, רק במרכז הסאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !