קיימות מספר דרכים לחבור רמקולים מוגברים למיקסר – את כל פתרונות הסאונד הטובים ביותר, כמו כיצד לחבר רמקולים בצורה הטובה ביותר, איך לשמור על הציוד, שיטות חיווט שונות ועוד, תוכלו ללמוד בכל אחד מסנפי מרכז הסאונד במחלקת ההגברה המקצועית שלנו.
הנכם מוזמנים להיכנס לסניף הקרוב לביתכם ולזכות בייעוץ חינם עם כל בעיית הגברה שעליכם לפתור בשטח. מרכז הסאונד משכיר רמקולים מוגברים, מיקסרים מקצועיים ברמות שונות, הכול תחת קורת גג אחת ועם התחייבות למחירים ללא תחרות על כל ציוד הסאונד ברשת.
עוד באפשרותכם להתרשם מהציוד באתר ולעשות הזמנה מקוונת בקלות ובבטיחות מוחלטת. בכל בעיה או שאלה אתם מוזמנים לצור קשר עם מומחה הגברה ותאורה שישמח לסייע לכם בכל תכנית הגברה לאלם אירועים, מסיבת פרטית או הרכבת מערכת סאונד בבית חדש, בניין מגורים וכדומה.
לרשותכם ציוד הגברה מקצועי השמור לאולפנים ברמה הגבוהה ביותר בארץ הכול: מיקסרים איכותיים, רמקולים שקועים, רמקולים מוגברים וכל הציוד הנלווה הדרוש לחיבור כל רכיבי בסאונד הדרושים להפעלת כל המערכת.
רק במרכז הסאונד תמצאו ציוד הגברה מהשורה הראשונה גם להשכרה קצרת טווח, מיקסרים בעלי מספר ערוצים רב, אפשרויות חיבור לכל מקור שמע חיצוני, אפקטים, אקולייזר וכניסות רבות, מוגברות ומותאמות למיקרופונים, רמקולים מוגברים ועוד.
מרכז הסאונד הוא המרכז המקיף ביותר המחזיק בדגמים החדשים והמתאימים ביותר לשוק הישראלי – רמת גימור גבוהה, חיווט מעולה ואחריות על כל המוצרים. אספקה מהירה ומשלוחים לכל חלקי הארץ, חנייה בשפע בסניפים ומחירים ללא תחרות לכל ציוד ההגברה הקיים בארבעת הסניפים. התקשרו כעת או השאירו שם וטלפון ותקבלו הצעת מחיר ללא תחרות עבור כל ציוד ההגברה.
איך לחבר רמקולים מוגברים למיקסר : רק במרכז הסאונד מתאמים כל סוג חיבור: XLR, חיבור RCA או PL למערכת שלך. קבלת ייעוץ בחינם ומתן מענה מקצועי לפתרון כל בעיית חיבור בין כל רכיב לרכיב ושל כולם למיקסר הראשי. ניסיון רב שנים וידע רב שם את מרכז הסאונד בחזית תחום ההגברה בישראל. פנו אלינו עם הציוד ונמצא עבורכם את הפתרון היעיל ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !