צריך מקרן לשבוע הקרוב? התקשר למרכז הסאונד ותקבל את ההצעה המשתלמת ביותר להשכרת ציוד הגברה מתקדם הכולל: מקרנים, מסך, רמקולים, מגברים, ערכות קריוקי וכל ציוד ההגברה הדרוש לך לתקופה קצרה.
מרכז הסאונד משכיר ציוד הגברה מתקדם לאירועי חוץ ופנים, אולמות אירועים, השכרה על בסיס יומי, שבועי או חודשי – ציוד מושכר לתקליטנים, מפעילי יום הולדת, מורים ומדריכים וכל מי שזקוק לציוד הגברה באופן חד פעמי.
מקרן לאירוע קריוקי בהשכרה חד פעמית – רק במרכז הסאונד. מגוון גדול של מקרנים בטווח מחירים גדול, איכויות שידור מעולות, דגמים חדשים של מקרני HD וכל סוגי המקרנים המבוקשים ביותר בשוק.
השכרת מקרן לשבוע היא פתרון נהדר עבור כל מי שזקוק למקרן איכותי אך אינו צריך לשימוש תכוף במקרן ומעדיף לשכור בסכום כסף קטן ולקבל תמורה מלאה – קבל את המקרנים הטובים ביותר בארץ למשך שבוע במחירים הזולים ביותר – רק במרכז הסאונד – עכשיו במלאי, הדגמים החדשים. הדרכה מלאה והסבר מפורט בחנות לפני כל השכרה, תדע לתפעל את המקרן תזכה לייעוץ מלא אשר יעזור לך להיכנס לתחום בקלות ויאפשר לך לשדרג את עצמך במקרן גם בעתיד – בין אם מקרן למטרת השכרה או מקרן לקנייה.
גלוש באתר והיכנס לקטלוג המקרנים שלנו – נשמח לתאם אתך פגישה ולהתאים עבורך את הציוד החדיש ביותר גם לאירוע חד פעמי – השכרה לתקופה קצרה של ציוד מתקדם לכל מטרה : מקרן לערב קריוקי( אפשרות להוספת מסך ושאר החלקים בערכה)
היכנס לאחד מהסניפים של מרכז הסאונד – המרכז המתקדם בארץ לציוד הגברה מתקדם. שיתופי פעולה עם גופים ציבוריים להגברה של אירועים גדולים וכן שירות לקהל הרחב – הגברה בבתים, מערכות סראונד, רמקולים שקועים בקיר, ערכות קריוקי מתקדמות וכל הציוד הנלווה.
מרכז הסאונד – הכול תחת קורת גג אחת – כל ציוד ההגברה הדרוש לכל מטרה: מסיבות טבע, חתונות, אולמות אירועים, כיתות בית ספר, אולמות ספורט, ברי ספורט – מקרנים ומסכים מתקדמים קלים לתפעול ובמחירים הטובים ביותר בארץ ללא תחרות – רק במרכז הסאונד. התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !