יבוא ושיווק גנרטורים ביתיים להפסקות חשמל ומצבי חירום – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד היא יבואנית ומשווקת  מגוון גדול של גנרטורים ביתיים להפסקות חשמל וחירום, גנרטורים מושתקים ורגילים, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן קטלוג מחירון של: מחירון גנרטורים שקטים | מחירון גנרטור ביתי דיזל | מחירון כל דגמי הגנרטורים ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

היכרות עם גנרטורים ביתיים

גנרטורים ביתיים, הידועים גם בשם גנרטור ביתי, הם כלים חיוניים המספקים חשמל לביתכם כאשר אספקת החשמל הרגילה נכשלת. הם מקור אמין לכוח גיבוי, המבטיח שהבית שלך יישאר פונקציונלי במהלך הפסקות חשמל. בחלק זה נעמיק בחשיבותם של גנרטורים ביתיים, אופן פעולתם והסוגים השונים הקיימים בשוק.

 

החשיבות של גנרטורים ביתיים לצורך המשך “שגרת חיים”

גנרטורים ביתיים חיוניים לשמירה על הנוחות והבטיחות של הבית שלך בזמן הפסקות חשמל. הם מבטיחים שמכשירים חיוניים כמו מקררים, תנורי חימום וציוד רפואי ממשיכים לתפקד, מונעים קלקול מזון ושומרים על טמפרטורה נוחה. בנוסף, הם יכולים להפעיל את מערכות האבטחה של הבית שלך, ולשמור על בטיחות הרכוש שלך.

כיצד פועלים גנרטורים ביתיים ?

גנרטורים ביתיים פועלים על ידי המרת אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית. כשהחשמל כבה, הגנרטור מזהה את ההפרעה ומתחיל לפעול באופן אוטומטי. לאחר מכן הוא מעביר את העומס החשמלי למקור החשמל שלו, ומבטיח אספקת חשמל רציפה לביתך. לאחר שחזור אספקת החשמל הרגילה, הגנרטור מחליף אוטומטית את העומס בחזרה ומכבה.

 

סוגי גנרטורים לבית

ישנם מספר סוגים של גנרטורים ביתיים, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. הסוגים הנפוצים ביותר כוללים:

גנרטורים במצב המתנה: אלו מותקנים באופן קבוע ומתחילים אוטומטית כשהחשמל כבה. הם מופעלים בדרך כלל על ידי גז טבעי או פרופאן.
גנרטורים ניידים: אלה ניידים וניתן להעבירם למיקומים שונים. הם בדרך כלל מופעלים על ידי בנזין וצריך להפעיל אותם באופן ידני.
גנרטורים מושתקים: אלו הם סוג של גנרטור נייד המייצר כוח נקי יותר, מה שהופך אותם למתאימים למכשירים אלקטרוניים רגישים. הם גם שקטים וחסכוניים יותר בדלק מאשר גנרטורים ניידים מסורתיים.

לסיכום, הבנת גנרטורים ביתיים ותפקודם חיונית לכל בעל בית. הם לא רק מספקים מקור אמין של חשמל במהלך הפסקות אלא גם מבטיחים את הבטיחות והנוחות של הבית שלך. בחירת סוג הגנרטור הנכון תלויה בצרכים ובנסיבות הספציפיות שלך.

 

הגנרטורים הביתיים הטובים ביותר להפסקות חשמל

כשמתרחשות הפסקות חשמל, הן עלולות להשאיר אותך בחושך, תרתי משמע. אבל עם הגנרטור הביתי הנכון, אתה יכול לשמור על האורות שלך דולקים והמכשירים שלך פועלים. להלן כמה מהגנרטורים הביתיים הטובים ביותר להפסקות חשמל: לחצו כאן לדירוג העדכני של גנרטורים ביתיים להפסקות חשמל המומלצים ביותר

 

בחירת הגנרטור המתאים לבית שלך יכולה לעשות את כל ההבדל בזמן הפסקת חשמל. בין אם אתה צריך גנרטור בעל דירוג גבוה, מגורים, חירום, אמין או גיבוי, יש שם דגם שמתאים לצרכים שלך. זכרו, הגנרטור הטוב ביותר הוא כזה שמספק מספיק חשמל לביתכם, פועל בשקט ודורש תחזוקה מינימלית.

 

משמעות של הפסקות חשמל

הפסקות חשמל עלולות להוות אי נוחות גדולה, לשבש את שגרת היום שלנו ולגרום לבעיות משמעותיות. הבנת הסיבות, ההשפעות והפתרונות להפסקות חשמל יכולה לעזור לנו להתכונן טוב יותר לאירועים בלתי צפויים אלו.

סיבות נפוצות להפסקות חשמל
הפסקות חשמל יכולות להיגרם ממגוון גורמים. חלק מהנפוצים ביותר כוללים:

מזג אוויר: תנאי מזג אוויר קשים כגון סופות, הוריקנים וסופות טורנדו עלולים לפגוע בקווי חשמל ובציוד, ולהוביל להפסקות חשמל.
כשל בציוד: ציוד החשמל מורכב ויכול להיכשל עקב גיל, נזק או גורמים אחרים.
טעות אנוש: טעויות שנעשות במהלך תחזוקה או בנייה יכולות גם לגרום להפסקות חשמל.

 

השפעות של הפסקות חשמל
להפסקות חשמל יכולות להיות מגוון רחב של השפעות, הכוללות:

הפרעה לפעילות היומיומית: ללא חשמל, רבות מהפעילויות היומיומיות שלנו, כמו בישול, ניקיון ועבודה, עלולות להשתבש.
אובדן תקשורת: הפסקות חשמל עלולות להשפיע על שירותי האינטרנט והטלפון, מה שמקשה על התקשורת.
סיכונים בריאותיים: עבור אלה המסתמכים על ציוד רפואי המופעל באמצעות חשמל, הפסקות חשמל עלולות להוות סיכונים בריאותיים חמורים.

 

פתרונות הפסקת חשמל

ישנם מספר פתרונות להפסקות חשמל, כולל:

גנרטורים ביתיים: גנרטור ביתי יכול לספק חשמל במהלך הפסקה, להבטיח שהמכשירים החיוניים שלך ממשיכים לתפקד.
ספק כוח אל-פסק (UPS): UPS יכול לספק חשמל זמני למחשב שלך ולאלקטרוניקה חשובה אחרת, לתת לך זמן לשמור את העבודה שלך ולכבות בבטחה.
היערכות לשעת חירום: תוכנית חירום ואספקה יכולה לעזור לך להישאר בטוח ונוח במהלך הפסקת חשמל.

בחירת הגנרטור הביתי הנכון

כאשר מדובר בבחירת הגנרטור הביתי הנכון, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. החלטה זו יכולה להיות מכריעה, אך הבנת הגורמים הללו יכולה לעזור לך לבצע בחירה מושכלת. בואו נעמיק בהיבטים המרכזיים שעליכם לקחת בחשבון בבחירת גנרטור ביתי.

 

גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים גנרטור ביתי

גודל הגנרטור: גודל הגנרטור שתבחר תלוי בכמות הכוח הדרושה לך. אם אתה רוצה להפעיל את כל הבית שלך, תצטרך גנרטור גדול יותר. עם זאת, אם אתה צריך להפעיל רק כמה מכשירים חיוניים, גנרטור קטן יותר עשוי להספיק. זכור, ככל שהגנרטור גדול יותר, כך הוא יכול לספק יותר כוח.

סוג דלק: גנרטורים יכולים לפעול על סוגים שונים של דלק, כולל בנזין, סולר, גז טבעי ופרופאן. לכל סוג דלק יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמה, בנזין זמין באופן נרחב, אך יש לו חיי מדף קצרים יותר. סולר יעיל יותר אבל יכול להיות יקר יותר. שקול את הזמינות והעלות של הדלק באזור שלך בעת קבלת ההחלטה.

דרישות התקנה: חלק מהגנרטורים דורשים התקנה מקצועית, בעוד שאחרים תוכלו להתקין בעצמכם. שקול את רמת הנוחות שלך עם פרויקטי עשה זאת בעצמך ואת התקציב שלך בעת בחירת גנרטור. כמו כן, זכור לקחת בחשבון את העלות של כל חיווט או שינויים מבניים הנדרשים בבית שלך.

מחיר: גנרטורים יכולים לנוע בין כמה אלף שקל ועד כ- 10 אלף ש”ח. העלות תלויה בגודל, בסוג הדלק ובתכונותיו של הגנרטור. חשוב לאזן את צרכי החשמל שלך עם התקציב שלך. זכרו, גנרטור יקר יותר אינו בהכרח טוב יותר, אך ייתכן שגנרטור זול יותר לא יענה על הצרכים שלכם.

לסיכום, בחירת הגנרטור הביתי הנכון כרוכה בהתחשב בגודל, סוג הדלק, דרישות ההתקנה והמחיר. על ידי הבנת הגורמים הללו, תוכל לקבל החלטה מושכלת המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלך.

התקנה ותחזוקה של גנרטורים ביתיים

התקנת גנרטור ביתי היא צעד משמעותי לקראת הבטחת אספקת החשמל של הבית שלך נשארת ללא הפרעה. חלק זה ידריך אותך בתהליך ההתקנה, תוך הדגשת שלושה שלבים מרכזיים: בחירת המיקום הנכון, חיבור לרשת החשמל ובדיקת הגנרטור.

תהליך ההתקנה:

בחירת המיקום הנכון
השלב הראשון בהתקנת גנרטור ביתי הוא בחירת המיקום הנכון. יש למקם אותו באזור נגיש לתחזוקה ותדלוק, אך גם רחוק מספיק מחלונות ודלתות כדי למנוע כניסת גזי פליטה לבית. המיקום צריך להיות גם גבוה מספיק כדי למנוע הצפה ובעל משטח מוצק וישר כדי לתמוך במשקל הגנרטור.

חיבור לרשת החשמל
לאחר שבחרתם את המיקום הנכון, השלב הבא הוא חיבור הגנרטור לרשת החשמל בביתכם. זה כולל חיווט של הגנרטור ללוח החשמל הראשי של הבית שלך. חשוב להזמין חשמלאי מקצועי לשלב זה כדי להבטיח שהחיבור בטוח ועומד בקודי החשמל המקומיים.

בדיקת הגנרטור
השלב האחרון בתהליך ההתקנה הוא בדיקת הגנרטור. זה כולל הפעלת הגנרטור ובדיקה שהוא מספק חשמל לביתך. חשוב לבדוק את הגנרטור תחת עומס, כלומר הפעלת מכשירי חשמל ואורות כדי להבטיח שהגנרטור יכול להתמודד עם דרישת החשמל. אם הגנרטור עובר את הבדיקה, הוא מוכן לספק כוח גיבוי בעת הצורך.

ביצוע שלבים אלה יבטיח התקנה מוצלחת של הגנרטור הביתי שלך. זכור, בטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך כאשר אתה עוסק בחשמל. תמיד יש לשכור איש מקצוע כאשר יש ספק.

תחזוקה של גנרטור ביתי

תחזוקה נכונה של הגנרטור הביתי שלך היא חיונית כדי להבטיח את אורך חייו וביצועיו האופטימליים. הנה כמה טיפים חיוניים לתחזוקה שכדאי לך לעקוב אחריהם:

בדיקה שוטפת: בדיקה שוטפת היא המפתח לשמירה על יעילות הגנרטור הביתי שלך. מומלץ לבדוק את הגנרטור שלכם לפחות פעם בחודש. חפש כל סימן של בלאי, דליפות או כל בעיה פוטנציאלית אחרת. בדיקה קבועה עוזרת לזהות ולתקן בעיות לפני שהן מסלימות.

ניקיון ושירות: שמירה על הגנרטור שלך נקי ומטופל היטב היא עוד טיפ חשוב לתחזוקה. אבק ופסולת עלולים לסתום את מסנני האוויר, ולהפחית את יעילות הגנרטור. ניקוי קבוע מבטיח שהגנרטור שלך פועל בצורה חלקה. חשוב גם לתת שירות לגנרטור שלך באופן קבוע. זה כולל החלפת שמן, בדיקת המצתים והבטחת המצבר במצב תקין.

החלפת חלקים בלויים: עם הזמן, חלקים מהגנרטור שלך עשויים להתבלות ולהזדקק להחלפה. זה כולל חלקים כמו מסנן אוויר, מסנן שמן ומצתים. החלפת חלקים בלויים מיידית יכולה למנוע נזק נוסף ולהאריך את חיי הגנרטור שלך. השתמש תמיד בחלקים מקוריים להחלפה כדי להבטיח את הביצועים הטובים ביותר.

זכרו, גנרטור מתוחזק היטב לא רק מחזיק מעמד זמן רב יותר, אלא גם מספק חשמל אמין במהלך הפסקות. לכן, הקפד לעקוב אחר עצות התחזוקה הללו כדי לשמור על הגנרטור הביתי שלך במצב הטוב ביותר.

[ ראו כאן מדריך מקיף לתחזוקת גנרטור ]

 

מותגי גנרטורים ביתיים מומלצים בעלי דירוג גבוה

ישנם מספר גדול של מותגי גנרטורים ביתיים בשוק, כל אחד עם התכונות והיתרונות הייחודיים שלו. אך המותגים המובילים בתחום הם: 

FIRMAN | Schimler | HONDA | FORD | Kipor | YAMHAHA

 

לסיכום, גנרטור ביתי אמין הוא השקעה חיונית לכל בעל בית. זה מספק שקט נפשי בידיעה שאתה מוכן לכל הפסקת חשמל, ויכול להמשיך בפעילויות היומיומיות שלך ללא הפרעה. זכרו, לא מדובר רק בקניית הגנרטור; מדובר בשמירה עליו כדי להבטיח שהוא ישרת אותך ביעילות ולאורך זמן.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !