מתקין המקרנים שלומי ראפ, יצא לבדוק את סדרת מסכי ההקרנה החשמליים של JEASON SCREEN , לאחר ההתקנה וההקרנה קבלו את חוות דעתו על המוצר וסקירה כללית על המוצר:

 

מסך הקרנה חשמלי JEASON SCREEN מיועד להתקנה בבית, במשרד, בגינה או באולם.

סקירה ראשונית

היום נבחן מסך הקרנה חשמלי מבית Jeason Screen ,תמיד מומלץ להשתמש במסך הקרנה כאשר אנו משתמשים במקרן, המסך מחזיר אור ויוצר סוג של  מסגרת , עוזר במניעת בליעה של צבעים ,ומחדד צבעים כהים ובהירים כאחד.

המסך שנשתמש בו ונבדוק אותו היום הוא מסך הקרנה חשמלי טובולארי כולל שלט רחוק, ברוחב 2.13 מטר על 2.13 מטר מבית Jeason Screen . למסך זה מנגנון חשמלי טובולארי, בד הקרנה כפול, עם גב שחור מאחורי המסך, מסגרת שחורה ליצירת מסגרת בזמן הקרנה.

כמובן שישנם סוגים נוספים של מסכי הקרנה ומגיעים גם בכל מיני סוגי מנגנונים כגון – מסך הקרנה ידני, מסך הקרנה חצובה, וכל מיני מידות החל מ-1.25 מטר (מתאים בעיקר למקרנים ניידים), 1.52 מטר, 1.78 מטר, 2.03 מטר, 2.13 מטר, 2.44 מטר, 2.75 מטר, 3.05 מטר, 3.66 מטר ואפילו 4.05 מטר רוחב, וגובה בהתאם תלוי אם מדובר במסך הקרנה בפורמט 3:4 או פורמט 16:9 כולם מגיעים עם אותה רמה של בד הקרנה איכותי. ויחס GAUN גבוה של 1.4

 

פתיחת המארז של המסך

האריזה הארוכה נפתחת לכול אורכה ומיד רואים את המסך הלבן עטוף בניילון וקלקר, כשהוצאתי בעדינות את המסך נגלו לעיני גם יחידת בקרת שליטה ,המחוברת למסך עם הכבל שממשיך לחיבור לחשמל, על בקרת השליטה נורות חיווי של מצב עבודה תקין,POWER וכו..

וכפתורי שליטה על פעולות המסך (עלייה,הורדה ,עצירה) . בשלט המצורף גם נמצאים אותם כפתורי שליטה, בסך הכל נראה פשוט מאוד להפעלה.

 

תליית המסך:

כאשר תולים את המסך חשוב לעשות את זה ממש מדויק מומלץ עם פלס, ככה לא יהיה לנו חריגות של התמונה ממהמסך,

למסך שאנו משתמשים בו היום מבית Jeason Screen ישנם מקומות מיועדים לתלייה, מן תושבת מובנית על המסך כאשר עליה יש כבר את כל ההכנות לתליה, אם תלייה מהתקרה או על הקיר,

ברגע שמדדנו הכל וקיבענו את הברגים בקיר תליית המסך לא אורכת יותר מ15 שניות! פשוט מניחים את המסך על הברגים המוכנים כמו תמונה.

אחרי שהכל נראה כמו שצריך,ויש לומר שנראה טוב מאוד ואלגנטי על הקיר,משנה מיד את האווירה בחדר, חיברנו את המסך לחשמל,הבקר עובד מצוין ומגיב מהר , עולה יורד ועוצר בפקודה, וכך גם עם השלט.

 

איכות ההקרנה

בהפעלה ראשונית של מקרן על המסך הנ”ל הפעלתי קובץ FHD כדי לבחון את ביצועיו, סך הכל עמד המסך במבחן בצורה טובה מאוד!

צבעים היו חדים מאוד, שחורים במיוחד (זה גם כמובן תלוי במקרן) , המסגרת מוסיפה המון לחוויה ותוחמת לנו תמונה ברורה ,למרות שהיה מעט אור בחדר, התמונה מהמסך היתה חדה ובהירה מאוד,

כשרצינו להשוות ,הקרנו סרטסרטון על קיר נקי ולבן בחדר ובחצי מהתמונה הקרנו על המסך, ההבדל היה תהומי ,ומשמעותי מאוד.(ממליץ בחום לבצע את המבחן הזה אם יש באפשרותכם).

 

מסקנות – האם מומלץ לקנות ?

הנסיון שלי עם המסך מבית Jeason Screen היה מוצלח בהחלט,הכל פועל ומתפקד כרצוי ,ההקרנה על המסך מגבירה את חוויית הצפייה בכמה מונים , ההתקנה קלה מאוד ,והמנגנון פשוט מאוד לתפעול ומתפקד ללא רבב.

אם מתחשבים בכל הקריטריונים אין ספק שיש לנו כאן מוצר מצוין!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !