*מעוניינים להתייעץ איתנו ?  חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

*** אנו יבואנים של ציוד ומערכות הגברה (מכירה סיטונאית), גם ליחידם, אבל נא לבוא אלינו ממוקדים, לאחר שיעורי בית שעשיתם..

אם אתם רוצים אינדיקצייה למחירים הזולים שלנו, תוכלו ללחוץ על הקישורים הבאים:

מחירון וקטלוג מערכות הגברה | מחירון וקטלוג בידוריות | מחירון וקטלוג חגורת הגברה | מחירון וקטלוג רמקולים מוגברים | מחירון וקטלוג מיקרופונים

איך לבחור חנות מומלצת לציוד הגברה?

במדריך זה נסכם עבורכם את כל המרכיבים ההופכים חנות טובה לציוד הגברה ביתי החל מהפרט הקטן בדיוק ועד ראיית התמונה כוללת.

איכות

הדבר הראשון שאמור לעמוד לנגד עינכם בכל תחום צריכה הוא כמובן איכות הציוד – מרכז הסאונד הוא המקום בו תוכלו לקבל את ציוד ההגברה המתקדם והמוביל בארץ. יבוא ואספקה לחברות גדולות ואחריות.

עלות

כאמור, איכות היא התכונה החשובה ביותר אך גם המחיר משחק תפקיד משמעותי, במיוחד כאשר מדובר בציוד הגברה גדול שעל פי רוב מגיע לכמה אלפי שקלים.

ניסיון ושירות

מרכז הסאונד היינו מוסד ותיק וידוע בתחום ההגברה הביתית, אולמות ואולפנים בארץ. אנו עובדים עם מיטב בחברות והמותגים ומרכזים עבורכם במקום אחד את כל הדילים השווים, הציוד המתקדם ביותר ובמחירים הטובים ביותר ללא תחרות.

הכול תחת קורת גג אחת

אחד היתרונות שלנו במרכז הסאונד הוא ריבוי סוגי הציוד בקיימים במרכז. אנו מספקים ציוד הגברה בכל הרמות החל מהיוקרתי ביותר ועד הציוד השמיש בכל בית. לרשותנו אלפי פריטים ממגוון סוגים, כאשר רק אצלנו ניתן למצוא גם את הכבל הכי פשוט לצד מערכת הסאונד המשוכללת ביותר.

כל מה שאתם צריכים בתחום ההגברה והסאונד ניתן למצוא אצלנו במרכז הסאונד – ריכוז המוצרים חוסך לכם התרוצצויות מיותרות, זמן וכסף. אנו דוגלים בשירות אישי ונותנים מענה לכל בעיית הגברה שקיימת. לרשותכם מיטב המומחים בתחום ההגברה, ניסיון עשיר וידע מעמיק בפתרונות אקוסטיקה, הגברה , התקנה והרכבה של מערכות סאונד מיוחדות כמו גם שירות איש ללקוח הפרטי המעוניין במיקרופון פשוט, רמקול מוגבר, ערכת קריוקי מקצועית וכדומה.

אתם מוזמנים להתרשם מהמבחר בחנות ההגברה של מרכז הסאונד, לגלוש בין המחלקות השונות, להשאיר פרטים באתר או להתקשר בעצמכם לקבלת עזרה ראשונית בכל תחום הנוגע להגברה וציוד הגברה – הכול במרכז אחד גדול וותיק – מרכז הסאונד – התחייבות למחירים ללא תחרות, שירות אישי ומקצועי ומתן מענה לכל בעיית גרה שצצה בשטח . התקשרו עכשיו או הירשמו והשאירו פרטים באתר מרכז הסאונד או היכנסו לאחד הסניפים הקרובים למקום מגוריכם. מבצעים מיוחדים! עכשיו במרכז הסאונד

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !