מחפשים מקרן איכותי ונייד? אם כך, אתם בוודאי הולכים לאיבוד אל מול כל האפשרויות הקיימות בשטח. לכן אנחנו מציעים לכם לקרוא את הסקירה שאנו מביאים כאן בפניכם כי היא כולל התייחסות למוצר ידוע, מוכר ואיכותי ביותר: מקרן CLX ובו שבב DLP. הוא בעל מערכת הפעלה משוכללת של ANDROID וזה אומר שהוא יכול לפעול באופן אוטומטי. כיוון שהוא נייד הוא כמובן קל מאוד לנשיאה ויכול לשמש אתכם בלא מעט אירועים, אז למה שלא תבדקו זאת לעומק? ה X8 מספק לו עוצמת תאורה מאוד חזקה יחסית למכשירים כאלה כי מדובר כאן על 1200 לומנס, שכאמור, זה לא שגרתי למקרנים ניידים מסוגים שונים. בניגוד לדגם הקודם, כאן ניתן לראות לא מעט שיפורים, כמו לדוגמא העובדה שאפשר להזין את התוכן ישירות אל המקרן בכמה דרכים שונות: יש חיבורים שונים כמו HDMI , USB,MICRO SD. מה שכן, אין ספק שהאופציה הכי מעניינת שקימת היא האפשרות לחבר את המקרן בצורה אלחוטית למעשה לכל מקור תוכן דינאמי, כמו לדוגמא: מכשירי אנדרואיד אייפון, אייפד לפטופ וכדומה, מה שהופך את השימוש במכשיר הזה לנוח במיוחד עבור קהל רחב של אנשים.

הכירו את המפרט הטכני של המקרן:

מבחינת חיי הנורה ניתן לראות שמדובר כאן על 40.000 שעות ואילו מבחינת הרזולוציה מדובר על720P, רזולוציה מקסימלית: 1080P שזו רזולוציה טובה במיוחד. גולת הכותרת הוא כמובן המשקל, שכן המקרן הנייד הזה שוקל בסך הכול 430 גרם וזה אומר שתוכלו לשאת אותו לכל מקום ללא כל קושי או בעיה. גודל התמונה של המקרן עומד על 10′-200′ אינץ’ ויחס הניגודיות הוא של 1:15000. המידות של המכשיר הן 146mm*78mm*15.8mm וזה בהחלט חלק ממה שהופך אותו ללהיט גדול, שכן הוא מתאים להיות נייד גם מהבחינה הזאת. כפי שהוזכר לעיל, מבחינת החיבורים אנחנו רואים כאן חיבורים מסוגים שונים ומגוונים והם: Usb, Wifi, Hdmi,Rgb, micro SD card,Micro USB,3.5mm stereo audio out.

פותחים בהתרגשות את האריזה

כל מי שבאמת אוהב את המכשירים הללו לא יכול להישאר אדיש לרגע שבו פותחים את האריזה וכבר בשלב הזה ניתן לראות שהאריזה מאוד מסקרנת. איכות האריזה לא משאירה מקום לספק: מדובר כאן על מוצר פרמיום איכותי ביותר. אנו פותחים אותה ומגלים מייד את מקרן הx8 עם עיצובו המרהיב, החלקלק והעשוי ממתכת קלה ביותר אך קשיחה ועמידה. ממש מתחת למקרן אנחנו מגלים מגירה שבה נמצאים כל המרכיבים האחרים לשימוש בו, כמו לדוגמא כבל MICRO USB לטעינה של המכשיר, שלט רחוק וגם כמו תמיד במכשירים הללו, הוראות הפעלה בסיסיות. מבחינתו כבר בשלב של פתיחת האריזה המוצר אכן עומד בציפיות שכן שניהם – גם האריזה וגם המוצר – נראים איכותיים ומעוצבים בצורה מושלמת. עוד דבר שקשה להתעלם ממנו בפעם הראשונה כשרואים את המוצר, זו העובדה שהוא קטן מאוד ויש בו גוף מתכת שבנוי נפלא. כל החיבורים שציינו לעיל נמצאים למעשה בצד האחורי של המקרן ושם גם נמצאת הכניסה לכרטיס הזיכרון MICRO SD, כמוכן גם כפתור הON\OFF נמצא בצד ימין של אחורי המקרן.

שיטות הזנת התוכן למקרן

האופציה הראשונה, ולמעשה גם המעניינת ביותר, היא האפשרות להקרין בדרך אלחוטית דרך מכשיר חכם שנמצא בידנו. כפי שכבר שציינו לעיל, המכשיר יכול להיות ANDROID משתמשים באפליקציית CASTING כלשהי MIRACAST וכדומה. כמובן שניתן גם לבצע כאן הפעלה והעברת תוכן דרך IOS עם מכשירים כמו אייפון, אייפד ועוד ובמקרה כזה נעשה שימוש במערכת ההפעלה של APPLE. ביצוע החיבורים והעברת התוכן פשוטים מאוד כך שתוך דקות ספורות המקרן יוכל לפעול ולענות על הייעוד שלו בצורה מושלמת.

מבחינת הה-FEED שאנחנו מקבלים מהטלפון החכם ניתן לראות שמדובר על איכות מאוד גבוהה ולהבחין בקצב רענון גבוה. בנוסף לכך, מבחינת חדות ואיכות התמונה הרמה כאן מאוד גבוהה כך שאין ספק שהמכשיר הזה שווה את ההשקעה.

מדובר כאן על מכשיר סופר פרמיום איכותי כך שבין אם אתם זקוקים לו לשימוש ביתי ובין אם אתם קונים אותו כדי להשתמש בו במשרד או בעסק, אין ספק שתצאו מרוצים מהשימוש בו ולא תצטערו על הבחירה שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !