אחד ממוצרי הביניים בקטגוריית ציוד הגברה אשר נהנים משני העולמות בין מוצר נייד ובין מונח נייח זו בידורית ניידת X2000. בבואנו לבדוק את המוצר הזה אנחנו מגלים שמדובר על מערכת שקל מאוד לשאת ממקום למקום והיא כמובן כוללת גם את כל החיבורים שצריך לצד אינספור אפשרויות שימושיות.


מה בערכה?
לגבי מרכיבי הערכה בוודאי תשמחו לדעת שיש בה, לפני הכול, מיקרופון מדונה או מיקרופון ידני עם בורר תרדים. בצורה כזאת אנחנו יכולים לבחור תדר נקי ובלי לסבול מכל מיני הפרעות. המערכת עצמה נטענת והיא יכולה לעבוד, על פי נתוני היצרן, 10 שעות בלי חשמל. היא בקוטר של 6 ובעלת W90. חשוב לדעת שיש למערכת הזאת גם כניסות וחיבורים שונים. מבחינת המשקל אנחנו רואים שמדובר על משקל שאינו עולה על 1.5 ק”מ. משמעות הדברים היא שעבור רבים מאיתנו זה יכול להיות פתרון נהדר כי במקום להיסחב עם בידוריות ששוקלות הרבה, ניתן יהיה לקנות בידורית כזאת ולא לסחוב יותר מידי.


כל הנתונים הטכניים של המכשיר
בבואנו לפתוח את האריזה של המכשיר אנחנו מגלים את כל הנתונים הטכניים הבאים:
הסוללה הנטענת
זמן עבודה בלי להתחבר לחשמל 10 שעות
מיקרופון אלחוטי או מדונה
עוצמה של 90 וואט
אלמנט וופ’ר 6 אינצ’
יש אפקטים
ישנו אקולייזר מובנה
יש מיקסר מובנה
יש כניסת LINE
יש כניסת USB
ישנה ידית אחיזה נוחה
המשקל הוא של 1.5 ק”מ
ישנו חיבור לסטנד רמקול


מכשיר מעוצב ואיכותי
כאשר פותחים את האריזה של המכשיר הזה מגלים עוד מספר אלמנים נלווים כמו רצועות נשיאה, שלט רחוק ואפילו תיק הגנה למכשיר. בנוסף, מייד מגלים שהחומרים שמהם עשויה הבידורית הזאת מאוד קשיחים ואיכותיים אך יחד עם זאת, הם קלחים. הכול נראה עמיד ביותר ופשוט להפעלה כך שאין שום צורך בידע מוקדם על המכשיר. העיצוב פשוט אבל יפה והידנית העליונה הינה ידנית ארגונומית נוחה. בצידו האחד של המכשיר ישנה יחידה עצמאית בעלת מסך אשר שולטת על המיקרופון ובה גם נמצא מתג ההפעלה ושקע ההטענה. לעומת זאת, בצידו השני של המכשיר יש מסך אחר הכולל אנימציות מסוגים שונים כולל השליטה על עוצמת הסאונד וכדומה. שם גם נמצאות תוספות אחרות כמו צד המראה את מצב הסוללה, כטיס זיכרון ועוד.

המיקרופון
המיקרופון בעצמו הוא מאוד איכותי והוא מעוצב בצורה מוקפדת מאוד ועם טעם טוב. המשקל שלו סביר כך שנוח לאחוז בו ולעשות בו שימוש. שימו לב שהוא דורש שתי סוללות AA ויש לו אפילו מסך קטן לתיאור התדר. בנוסף, תוך כדי השימוש הוא גם מראה את מצב הסוללה כך שאין ספק שהעבודה איתו נוחה ביותר.
ההשמעה הראשונית דרך ה BLUETOOTH לא משאירה  מקום לספק: הצליל מלא ועשיר והאיכות כאן נפלא. מבחינת הווליום ניתן לראות שמדובר על גובה שמספיק לשמיעה ברורה גם של 100 אנשים בחלל סגור. בהחלט ניתן לומר שהעוצמה מפתיעה ביחס לגודל המוצר כאן והצלילים בהחלט נשמעים איכותיים ונקיים. מה שכן, יש לקחת בחשבון שהצלילים הנמוכים אינם נשמעים הכי טוב, אך מכל שאר הבחינות הצליל נפלא. המיקרופון האלחוטי גם הוא מפיק סאונד נפלא, הכול נשמע ברור וקל מאוד לתפעל את המכשיר הזה כך שהוא מומלץ בחום. כדאי לדעת שגם מיקרופון המדונה נשמע נהדר כך שאם אתם מעדיפים את האופציה הזאת איכות הסאונד כלל לא תיפגע.

מסקנות
מדובר על מכשיר מאוד איכותי בהשוואה לאופציות המקבילות לו. מדובר למעשה על מוצר מפתיע מבחינת האיכויות שלו ולכן, אם אתם מחפשים בידורית ניידת טובה, כדאי לקחת את האופציה הזאת בחשבון. המיקרופון מפליא לטובה ומבחינת החיבורים – יש כאן את כל החיבורים שצריך. הסוללה מחזיקה מעמד לזמן רב ולכן אין ספק שהבידורית הזאת תענה על הפונקציה הניידת שהיא מציגה. המכשיר יכול להתאים למגוון רחב של פעילויות ואנשים כך שאם גם אתם רוצים שתהיה לכם בידורית שלא שוקלת יותר מידי, שתוכלו לשאת בקלות ושיש לה נתונים טובים, אין ספק שמכשיר כמו בידורית ניידת X2000 זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !