רפי פנחס מחברת ההגברה גלקול יצא לבדוק את סדרת הסטנדים לציוד סאונד והגברה של החברה העולמית SCHIMLER
בשנים  האחרונות חברת SCHIMLER  החלה לשווק את מוצריה האיכותיים גם בארץ הקטנה שלנו ולאחר שמועות רבות וטובות אודות מוצריה החלטתי לצאת ולבדוק ולבחון באופן מעשי את מוצריה האיכותיים.
אקדים ואומר שלחברת SCHIMLER  ישנם מגוון רחב מאד של סטנדים מקצועיים עבור ציוד הגברה כדלהלן, סטנדים אקונמיים להעמדת רמקולים מוגברים/פאסיביים.  

בינוני

סוגי סטנדים

סדרת סטנדים למיקרופונים איכותיים במיוחד, הכוללים סטנדים רצפתיים עם בום או בלי בום, סטנדים שולחניים במגוון רחב וסוגים שונים. סטנדים/זרועות לתליית רמקולים מוגברים/פאסיביים לקיר. סדרת סטנדים למחשב שולחניים לשימוש DJ. כמו כן מספר סוגים של סטנדים מדפיים מתכווננים עבור מקרן/ברקו, מתאים גם למיקסר ועוד….
אלו הם מוצרי החברה המקצועיים אשר מוצעים למכירה בחנויות הסאונד וההגברה המובחרות בארץ. כחלק מתחביב אישי ורצון עז להכיר וללמוד מוצרים  חדשים באיכויות וברמות גבוהות החלטתי לבחון באופן מעשי חלק ממוצרי החברה.
אני מתחיל דווקא בסטנד אקונומי לרמקול מוגבר, לפי נתוני החברה הסטנד אמור להחזיק רמקול במשקל של עד 80 ק”ג, ובגלל זה באופן טבעי חשבתי לעצמי שבטח הסטנד יהיה סטנד כבד משקל, אבל ברגע שהרמתי את חבילת המוצר אני לא האמנתי שאכן זהו הסטנד, המשקל היה קל מאד וזה בשורה טובה מאד עבורי ועבור הרבה מאד אנשים שמשתמשים באופן קבוע בציוד הגברה שכן עד היום רק לסטנדים היה צריך עגלה בנפרד מכיוון שהם היו כבדים מאד, והנה היום חברות ברמה מצליחות לייצר בטכנולוגיות מתקדמות סטנד לרמקול מאלומיניום איכותי במשקל נמוך במיוחד. ובנוסף לאחר שהעמדתי עליו רמקול הבחנתי בבורגי הסגירה שלו שהם עשויים מחומר איכותי במיוחד וגורמים ליציבות פתיחה וסגירה של הסטנד בצורה נוחה וקלה במיוחד.

ms015 סטנד למיקרופון
לאחר התרשמותי מהסטנד הנ”ל החלטתי לבדוק גם סטנד למיקרופון של החברה הנ”ל בכדי שאוכל להתרשם מאיכות המוצר. בחרתי סטנד למיקרופון מדגם s-12 פתחתי את האריזה של המוצר וישר ראיתי סטנד למיקרופון ארוז בצורה טובה ומכובדת. פתחתי אותו ואכן ישר הבנתי על מה השמועות הטובות, ראשית יש מספר מאפיינים שכדאי מאד לבדוק והם חשובים מאד בבחירת סטנד למיקרופון איכותי  אחד מהם זה היציבות של הסטנד ולראות שאכן הסטנד עומד כמו שצריך ביציבות ובנוחות. שנית מכיוון שהסטנד מורכב מחלקים שנכנסים אחד בתוך השני (לצורך הארכה וההגבהה של הסטנד) אז ישנם בורגים מסוגים שונים שנועלים את הסטנד באורך ובגובה הרצוי חשוב מאד לשים לב ולבדוק אותם שהם אכן איכותיים  ושהם לא ישתפשפו מהר ויהרסו. ואכן בסטנד הזה של בחרה המעולה הזו ראיתי שהכל מיוצר ברמה גבוהה במיוחד בחומרים איכותיים ועמידים שנראים שיחזיקו לאורך שנים רבות. מה שבאמת תופס אותי מאד במוצרים הללו הוא המחיר המחיר כאן הוא בהחלט מחיר טוב מאד עבור מוצר ברמה גבוהה שכזו.
מוצר נוסף שבדקתי והתרשמתי ממנו מאד הוא מה שנקרא סטנד למקרן אכן פתחתי את המוצר ובהחלט נגלה לעיני סטנד מאסיבי ואיכותי המתכוונן בצורה יציבה ובטוחה מאד. במיוחד הנפתח לגובה של עד 1.6 שזוהי אופציה חשובה מאד שכן אפשרות זו מאפשרת הקרנה בכל מצב נתון גם באולמות שאנשים יושבים מלפני המקרן ואז המקרן מקרין מעל הראשים שלהם… בנוסף הסטנד הזה יכול להוות פתרון מוצלח במיוחד כסטנד למיקסר הגברה וחוסך כל מיני אילתורים שונים כגון שולחנות וכסאות.
בנוסף עברתי גם על עוד מספר מוצרים של החברה וללא ספק התרשמתי מכולם בצורה יוצאת מן הכלל שכן כלל המוצרים הללו הינם מוצרים איכותיים במיוחד המתאימים לשימושים מקצועיים כגון לחברות הגברה אמנים ועוד..

תכלס’…
לסיכום השמועות הטובות עבור מוצרי חברת SCHIMLER  הם אינם רק שמועות אלא הם מציאות שכזו של מוצרים איכותיים ברמה גבוהה במיוחד. אמליץ לכולם ללכת ולבדוק בחנויות המובחרות ולהתרשם שאכן המוצרים הללו הינם מוצרים איכותיים המתאימים לשימושים קבועים בהופעות ובבמות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !