הפקה מוזיקלית היא תחום שלם בתוך עולם המוזיקה אשר דורש הכירות עמוקה ומקצועית עם כלי הנגינה ודרישותיהם השונות. יחד עם זאת הפקה של מופע מוזיקלי מתבססת על שירים קיימים ולכן מירב המאמצים בתחום העיסוק הזה נוגעים ליצירת הרמוניה בתוך אולם המופע ואל מול הקהל עצמו. ישנם פרמטרים רבים אשר חשוב לקחת בחשבון בעת התנכון של מופע מוזיקלי בתוך אולם, אך החשוב והמוכר ביותר שבניהם הוא הצורך ביצירת אקוסטיקה מושלמת לחלל המופע. קירות החלל מחזירים את גלי הקול למרכז החדר ועשויים לפגוע באיכות הסאונד של הכלים והזמרים על הבמה ולכן מארגנים האירוע צריכים להתחשב בגורם זה יותר מכולם לאורך התכנון.

מייצרים סאונד מיוחד איך שומרים על מופע מוזיקלי מדויק

מה דרוש לקיום מופע מוזיקלי איכותי

על מנת שתוכלו להעלות מופע מוזיקלי במורה מושלמת וללא תקלות, אתם חייבים להיעזר בכמה כלים טכניים שישפרו את איכות השמע על הבמה ובתוך האולם עצמו:

1. מיקרופונים מקצועיים לכלי הנגינה – בין אם מדובר במופע של פילהרמונית או במופע של להקת רוק, כלי הנגינה לא יכולים להעביר את המוזיקה לקהל מבלי להיות מחוברים למיקרופון זעיר. איכות המיקרופון חיונית מאוד על מנת לשמור על דיוק בצליל ועל סאונד ברמה גבוה מאוד.

2. מיקרופונים אלחוטיים לזמרים והשחקנים לזמרים והשחקנים – הזמנים והשחקנים המופעים על הבמה לוקחים חלק גם הם בהצלחת המופע וכל שינוי או אי דיוק בקול שלהם עלול להשפיע על המופע כולו.

3. מערכת הגברה עוצמתית – המערכת מעבירה את הצלילים המיוצרים על הבמה אל הרמקולים ושומרת על הסאונד המקורי. מערכות ההגברה באות לידי ביטוי דווקא באירועים בהם משולבות גיטרות חשמליות אשר צריכות את מערכת ההגברה על מנת לאזן את הצליל המתכתי היסודי שלהם.

4. רמקולים מוגברים – הרמקולים מופנים אל עבר הקהל ומספקים את התוצר הגולמי מבחינת שמע. לא ניתן להתפשר על איכות הרמקולים כי הם אלו אשר מספקים את הצלילים לאורך המופע.

5. גנרטורים מושתקים – לכל מופע חייבים להחזיק גנרטור מושתק לגיבוי. במקרה וחלה תקלה באולם הגנרטור נכנס לפעולה ומספק חשמל לכל מערכות ההגברה והרמקולים השונים. העובד שמדובר ברמקול שקט שומרת על סביבת הופעה נעימה לצופים ולמבצעים.

השכרת ציוד הגברה לפי כמות ההופעות

הפקות של מופעים מוזיקליים מתפרסות על פני תקופה ארוכה ודורשות זמן הכנות רב. החל משלבי התכנון הראשוניים ועד לחזרות הסופיות יש תהליך שלם המתקיים ברקע. כבר בשלב החזרות נדרש הצוות המקצועי למקם באולם את ציוד ההגברה כולו ולהתאים אותו לצרכי הבמה והמשתתפים באירוע. במהלך החזרות מוצעים שינויים ועד לערב הפתיחה חייבת מערכת ההגברה לפעול בלי תקלות כלל.

משמעות הדברים היא שתהליך ההשכרה של ציוד הגברה למופעי מוזיקה הוא שונה מכל השכרה אחרת. מופעים אלו דורשים השכרה מסיבית של ציוד איכותי לאורך תקופות זמן ארוכות. לכן אתם חייבים להתקשר עם חברה מקצועית בעל הבנה מדויקת של התחום ויכולת לעמוד בדרישות שלכם, כמו גם לספק אנשי צוות שינהלו את כל התחום הטכני של ההפקה. חברת עולם הסאונד מלווה הפקות בגדלים שונים לאורך תהליך החזרות המופעים עצמם. אנו מביאים לכם את כל הידע המקצועי ארוך השנים שצברנו לצד אפשרויות השכרה נוחות לציוד אשר יביא את ההפקה שלכם לרמה המקצועית המושלמת. כל מה שאתם צריכים לעשות היא להגדיר מהן הדרישות שלכם ואיך אתם רוצים להוציא לפועל את המופע. אנחנו, מן הצד השני, נעשה הכול על מנת לתת מענה מוזיקלי באיכות גבוה לאורך כל התהליך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !