כל מה שצריך לדעת על מסכי הקרנה

לעשות אירועים בימינו זה אומר להתעסק בהפקה של ממש, וזה לא משנה על איזה סוג של אירוע מדובר. בין אם אתם מתכננים לעשות אירוע עסקי ובין אם אתם רוצים לעשות להורים שלכם יום הולדת 80 כדאי יהיה להשקיע ולעשות מסיבה בלתי נשכחת. אתם יכולים להיות בטוחים שכל מי שתעשו לו אירוע כזה לא ישכח אותו לעולם, ולכן שווה לכם להתחיל לתכנן את הדברים כבר עכשיו. יש לא מעט דברים שצריך לתת עליהם את הדעת על מנת שהמסיבה תהייה מוצלחת, ואחד מהם זו השאלה האם אתם צריכים מסך הקרנה. יש שימושים רבים למסכי ההקרנה ולכן גם לכם כדאי לבדוק האם זה נחוץ לכם באירוע או לא.

לאיזה אירועים צריך מסך הקרנה?

האמת היא, שככל שהזמן עובר צריך מסכי הקרנה ליותר ויותר סוגים שונים של אירועים. אם מדובר על אירוע עסקי כדאי יהיה להביא למקום מסך הקרנה כי עליו תוכלו לפרסם את הפרסומת שתכינו או את סרט התדמית הקצר, מה שאומר שתוכלו לנצל את האירוע בצורה כזאת גם לשיווק. לעומת זאת, אם מדובר על אירועים פרטיים ואישיים כמו בר מצווה, יום הולדת, יום נישואין או כל חגיגה אחרת, הרי שאז יהיה שימוש אחר למסך ההקרנה. על המסכנים האלה תוכלו להראות לאורחים את הסרט המרגש שהכנתם במתנה לאדם שעבורו אתם מפיקים את כל האירוע וזה בהחלט יהפוך את הכול לעוד יותר משמח.

איזה מסך יתאים לכם?

כשמדברים על מסכי הקרנה צריך לדעת שהאפשרויות רבות, כי למעשה ככל שעובר הזמן יש יותר חברות שמייצרות אותם. לכן לא כדאי לכם להשאיר את בחירת מסך ההקרנה שלכם לרגע האחרון, כי למה לעשות את הדברים בלחץ? אתם יכולים להתחיל לחפש את המסך המתאים לכם כמה שיותר זמן מראש וכך תוכלו להתרשם מהאפשרויות הקיימות ותוכלו לבדוק מה יתאים לכם ביותר. שימו לב שיש הבדל בין המסכנים לא רק במובן של החברות שמייצרות אותם אלא גם באופן שבו ניתן לתפעל אותם. יש מסכים חשמליים ויש כאלה שהם מסכים ניידים, יש מסכים שאפשר לסגור ולקפל ויש כאלה שלא כך שצריך לבדוק לעומק מה יתאים לכם יותר.

האם כדאי להתייעץ עם מי שמבין בתחום?

בהחלט כן! אם אתם לא מבינים במסכי הקרנה ולא יודעים מה לבחור מתוך כל כך הרבה אפשרויות, כדאי יהיה לפנות אל המומחים בתחום. מי שמבין בתחום הזה יוכל להבין מה הדרישה שלכם וכך הוא יוכל לדעת מה לייעץ לכם. אין כל טעם לשכור או לקנות מסך הקרנה שיהיה קטן מידי או לא מספיק איכותי, כי זה עלול להשפיע על האופן שבו האורחים ייראו את הדברים. לכן כדאי לכם לדבר עם המומחים בתחום, כי הם יעזרו לכם להימנע מטעויות מיותרות בנושא הזה.

גודל מסך ההקרנה שלכם

אם יש דבר שחשוב מאוד להתייחס אליו, זו השאלה איזה גודל של מסך הקרנה אתם רוצים. לכל אירוע יוכל להתאים סוג אחר של מסך, ולכן כדאי לכם לבדוק ולהשוות. אחד מהנתונים שיוכלו לעזור לכם לבחור את גודל מסך ההקרנה זו השאלה איפה מתקיים האירוע, כמה גדול השטח וכמה אנשים מגיעים. אין כל טעם לשכור או לקנות מסך שיהיה קטן או גדול מידי, ולכן בהחלט שווה לבדוק את כל הנתונים לעומק על מנת שתוכלו לדעת מה יתאים לכם בצורה טובה יותר.

האם משתלם יותר לקנות או לשכור מסכי הקרנה?

בסופו של דבר צריך יהיה גם לבחור איך אתם רוצים לשלם על המסך והאם אתם רוצים שהוא יהיה שלכם לתמיד או לא. במידה ומדובר על מסך שתרצו להתקין בחדר הישיבות של המשרד שלכם יכול להיות שעדיף לקנות מסך, אך אם מדובר על אירוע משפחתי חד פעמי כדאי לדעת שאפשר גם לשכור מסכים כאלה. לא תמיד קנייה זו הבחירה הכי טובה שיש כי אחרי השימוש במסך צריך גם לאחסן אותו וצריך לדאוג לתחזק את המסך כמו שצריך. לכן לעיתים אפשרות ההשכרה יכולה להיות נוחה יותר ומומלץ בחום לבדוק לאיזו חברה אתם פונים. לא כדאי להתפשר על איכות המסך וכדאי לטפל בדברים כמה שיותר זמן מראש.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !