מסיבה בחיק הטבע, הפקה פשוטה ובעלות ללא תחרות – רק עם מרכז הסאונד. היכנסו למחלקת הרמקולים המוגברים שלנו ומצאו את ציוד הסאונד הטוב ביותר להגברת אירועים מכל סוג: אירוע חתונה, בר מצווה, מסיבת יום הולדת, ערבי קריוקי ועוד.
כיום ניתן בצורה פשוטה ובעלות זולה במיוחד לשכור או לרכוש ציוד הגברה מתקדם: רמקולים מוגברים כולל חצובות ויכולות שמע נהדרות. מדובר ברמקולים הטובים ביותר בשוק ההגברה, ציוד חזק שמשמש את ההפקות הגדולות ביותר בתחום כבר שנים רבות.
מרכז הסאונד דואג לחדש כל הזמן את מלאי ציוד ההגברה שלו, לעדכן את הדגמים החדשים שיוצאים לשוק בתחום הרמקולים המוגברים ולהתאים את שאר הציוד לצורך הפיכת ההגברה בשטח קלה יותר, וזולה יותר לצרכן.
היכנסו לאחד הסניפים בירושלים, חיפה, רמת גן וראשון לציון או התרשמו ממבחר ציוד ההגברה דרך האתר המאובטח שלנו. מרכז הסאונד – הוותיק והאמין ביותר בתחום ההגברה בישראל. ניסיון של שנים בהתאמת ציוד הגברה לכל מטרה לגופים גדולים וכן ללקוחות פרטיים.
רמקולים מוגברים בעלי עוצמה גבוהה, רמקולים בנויים היטב בעלי ידיות נשיאה, אפשרות ל-טרולי (גלגלים), קלות נשיאה ואפשרות להשכרת רמקולים עוצמתיים לכל מטרה: מסיבות טבע, מסיבות בחוף הים וכדומה. כל ציוד ההגברה מרוכז במקום אחד – מרכז הסאונד – התחייבות למחירים ללא תחרות, אספקה מהירה, ייעוץ והדרכה מאנשי מקצוע מנוסים ואפשרות פריסת תשלומים נוחה. רק במרכז הסאונד – עוזרים לאירוע שלך לצאת לדרך על הצד הטוב ביותר, ללא תקלות – אחריות ושירות לאורך כל הדרך – הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר – עכשיו במרכז הסאונד – אפשרות להזמנה דרך אתר מאובטח און ליין, משלוחים והתקנה.
כנסו לאחד הסניפים ובדקו את הרמקולים המוגברים שלנו. התחייבות לשירות, ציוד משלים מהימן ואיכותי ואחריות על כל ציוד ההגברה: מגברים , רמקולים, ציוד שטח, גנרטורים ועוד. רק במרכז הסאונד – התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.
מלאי זמין לרמקולים מוגברים, הדגמים החדשים בתצוגה בכל הסניפים ובקטלוג באתר מרכז הסאונד. פרטים והזמנות בטלפון . השאירו פרטים ונציג מקצועי של מרכז הסאונד יחזור אליכם עם פתרון הגברה איכותי לאירוע בחוץ, בכל תנאי שטח.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !