מגוון הרמקולים בשנים האחרונות עלה באופן משמעותי כאשר המקום היחידי המספק לכם את המבחר הגדול ביותר של רמקולים מכל הסוגים הינו רק מרכז הסאונד. לרשותכם רמקולים מכל הסוגים ולכל מטרה: רמקולים מוגברים, רמקולים ניידים, רמקולים שקועי קיר ועוד.
כל הדגמים הכי חדישים של רמקולים עכשיו באתר! מיטב ביצרנים והמותגים עכשיו במלאי – רק במרכז הסאונד! ציוד הגברה מקצועי, שירות ואמינות. לרשותכם כמה מחלקות הגברה בהן תמצאו את סוג הרמקול הדרוש לכם. אם אינכם יודעים אילו רמקולים הכי יתאימו לכם, נשמח לתרום מניסיוננו והידע שלנו בתחום והרכיב יחד אתכם תכנית מלאה של פרטי ההגברה הדרושים לכם.

לרשותנו במרכז הסאונד מיטב הרמקולים של מיטב החברות, רמקולים עוצמתיים שיחזיקו מעמד זמן רב, חצובות מאסיביות, שלל פתרונות התקנה וחיבור של רמקולים וכל הציוד הנלווה קיים במלאי כך שישי לכם בית עבור ציוד ההגברה שלכם לשנים רבות במקרה של תקלה או במקרה של שדרוג מערכת ההגברה שברשותכם.
מחפשים רמקול מוגבר? במרכז בסאונד תמצאו מבחר דגמים חדשים של רמקולים מוגברים שזה עצתה יצאו לשוק והם חזקים יותר ובעלי איכות סאונד מדהימה!. רמקולים קומפקטיים ועוצמתיים ברמות שטרם הכרתם, שיעזרו לכם להגביר כל חלל שתרצו, בקלות ובעלות לא גבוהה.
רק במרכז הסאונד – מבחר רמקולים גדולים להגברת אולמות גדולים, הספקים גבוהים ומגברים תואמים שיגבירו את המקום בצורה הטובה ביותר – אחריות ושירות לאורך כל הדרך, ליווי אישי בהתאמת הציוד למקום ומחירים אטרקטיביים ללא תחרות. התקשרו או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר או דרך האתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם ייעוץ אקוסטי והצעת מחיר מלאה לפי הדרישות שלכם. התחייבות לציוד האיכותי ביותר במחירים הטובים ביותר בארץ – רק במרכז הסאונד.
היכנסו עוד היום לבדיקת רמקולים מקצועית באחד הסניפים שלנו במרכז הסאונד סניף חיפה, סניף ירושלים או באזור במרכז ( ראשון לציון ורמת גן ) – גלשו באתר לקטלוג ברמקולים המלא. אספקה מהירה ואפשרות למשלוחים של רמקולים בכל רחבי הארץ. רק מרכז הסאונד – הבית של עולם ההגברה בישראל – כל מוצרי ההגברה החדשים ביותר מרוכזים במקום אחד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !