מרכז הסאונד הוא המקום האידאלי בו אפשר להשכיר מקרן ליום. אנו מחזיקים במגוון רחב של ציוד הגברה הכולל מקרנים רבים מסוגים שונים בטווח מחירים וזמינות במלאי להשכרה או מכירה.
באפשרותכם לבחור את הציוד הנדרש דרך האתר, לצור קשר ולתאם אספקה בזמן קצר. משלוחים והתחייבות למחירים הטובים בארץ לכל סוגי המקרנים. מלאי ומבחר גדול, מפרטים טכניים חסרי תקדים וכל הדגמים האיכותיים ביותר להקרנת סרטים, מצגות, הופעות, קליפים, מקרני HD לערבי קריוקי, ציוד לאירועים, חתונות, בר מצווה ועוד.
השכרת מקרנים ליום – רק במרכז הסאונד – זמינות במלאי, מבחר סוגי מקרנים גדול ואספקה מידית. התחייבות למחירים הטובים ביותר והדרכה מלאה על הציוד ממיטב המומחים בתחום.
השכרת מקרן היא עניין פשוט וזול. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאחד הסניפים שלנו באזור המרכז ( רמת גן וראשון לציון) או בחיפה וירושלים – או להתקשר ולקבל נציג מקצועי של מרכז הסאונד שיקשיב לכם וידעת בדיוק מה הוא סוג המקרן הטוב ביותר לאירוע שלכם לפי סוג האירוע, מיקום, כמות אורחים ועוד פרטים שעליכם לדעת לפני שאתם שוכרים מקרן מקצועי.
במרכז הסאונד תמצאו את הניסיון והשירות שיספק לכם המקום, ובעזרת כמה שאלות פשוטות נדע להתאים עבורכם ציוד אופטימלי לכל מטרה. התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונשמח לדבר אתכם, לשמוע מה אתם צריכים ולצייד אתכם בדיוק במה שאתם זקוקים לו.
מרכז הסאונד מתמחה בהשכרת מקרנים, מסכים, בידוריות, גנרטורים וכדומה ועובד עם כל הגופים הגדולים כמו גם בעלי עסקים פרטיים המשתמשים בציוד שלנו באופן יומי באירועים רבים : מסיבות חות, הפקות ערב, ציוד הקרנה מתקדם למסעדות, אולמות אירועים, ברים, וכן בתים פרטיים – הדרכה מלאה ושיתוף פעולה עם מיטב החברות בשוק . התחייבות לציוד האיכותי ביותר במחירים ללא תחרות ושירות של מרכז הסאונד, אחריות ושירות מעל הכול.
זקוקים להשכרת מקרן ליום אחד? הגעתם למקום הנכון – במרכז הסאונד תמצאו את כל סוגי המקרנים החדישים ביותר בשוק, מקרנים לכל מטרה, שיא הטכנולוגיה של מקרנים ודגמים חדשים שישאירו אתכם נפעמים ויגרמו לכם לשקול קנייה במקום השכרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !