ערבי קריוקי בבית ספר הם תופעה נפוצה וכמעט אין כיתה שלא משתמשת בצורה זו או אחרת במערכות סאונד, בידוריות של בית הספר, או ערכות קריוקי ביתיות.
כדי להרים אירוע מכובד ובמיוחד לקראת סוף השנה ומסיבת סיום שנה , אתם חייבים להיערך לקראת המסיבות האלה עם ערכות קריוקי שיתאימו לשימוש בבית הספר, הן על ידי מורים והן על ידי תלמידים.
מרכז הסאונד שמח להעמיד לרשותכם מגוון גדול של ערכות קריוקי ביתיות וערכות קריוקי גדולות המתאימות לאירועי כיתה, שכבה ואף לנשפים בתיכון וכל סוג אירוע בית ספרי אחר.

 

אתם צריכים ערכת קריוקי עם מסך שיתאים לתאורת יום כמו גם לתאורת לילה, מקרן איכותי, ומערכת שמע תואמת שתלווה את ערב הקריוקי בכל החזרות וההכנות וגם בערב עצמו.
כדי לחבר מכשירי אייפון, נגני MP3 וכדומה, אתם צריכים ערכת קריוקי שתתממשק לכל אלה ותתחבר בקלות למוזיקה שלכם.
אתם צריכים פלייבקים טובים ושירים שיספקו את הסחורה הן ויזואלית והן מבחינת איכות הסאונד.
התקשרו עוד היום למציאת חבילת הכול כלול שתסדר לכם ערכת קריוקי מושלמת להפקה של ערב קריוקי מוצלח ועוצמתי שירקיד את כל הכיתה, השכבה וכל החברים יוכלו להשתתף ולשיר כל הלילה וליהנות!
ערכת קריוקי מוצלחת לא חייבת להיות יקרה! כל בית ספר מודע לכמות הפעמים בה הוא זקוק לבידורית הבית ספרית וכמה פעמים עשתה לו הבידורית המיושנת בעיות, נשמעה לא טוב, חזק מדי או חלש מדי והוציאה פידבקים צורמים לאוזניהם של המשתתפים.

הגיע הזמן לשדרג את בית הספר בערכת קריוקי חדשה ואיכותית!
בואו להתרשם מהמבחר שלנו ולהתייעץ עם נציג מקצועי – תצאו עם חיוך על הפנים וערכת קריוקי חדשה ונוצצת שתספק לכם נחת רוח וכל מה שאת צריכים לערב קריוקי מדהים בבית הספר!
דמיינו 4 מיקרופונים אלחוטיים קלים שנשמעים פיצוץ, ובלחיצת כפתור אחת הפלייבק עולה, המסך מוקרן עם הווידאו שלכם ואתם נותנים האת הופעת חייכם מול כל הכיתה!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !