במאמר זה נתאר בפניכם את הדגשים העיקריים עליהם יש לשים לב בארגון אירוע עם ציוד הגברה. לייעוץ מקצועי ומפורט על כל נושא ההגברה באירועים הנכם מוזמנים להתקשר ונציג מרכז הסאונד ישמח לייעץ לכם ולסייע בידכם להרכיב את ציוד ההגברה ההולם ביותר לסוג האירוע שלכם.

3 דגשים לארגון אירוע עם ציוד הגברה:

 

1. המיקום – חשוב לדעת לפני שמזמינים את ציוד ההגברה היכן יתקיים האירוע ומה הם תנאי השטח של המקום. כמובן שאם מדובר באולם אירועים או כל מקום סגור אחר בעל תשתיות חשמל, המלאכה תהיה קלה יותר. בכל זאת חשוב לבדוק עם בעל המקום את כל הפרטים הללו ולהימנע מעוגמת נפש ותקלות מיותרות.

כאשר מדובר באירוע המתקיים בחוץ ונדרש להגברה, קיימים פתרונות מצוינים שיתגברו על הבעיה: מרכז הסאונד מספק ציוד מתקדם, אלחוטי וכן גנרטורים עוצמתיים שיכולים להתגבר על הבעיה של החשמל בקלות באירועי חוץ הדורשים הגברה במקום, גם אם מדובר במסיבות טבע מרוחקות ללא שום מקור חשמל.

 

2. כמות המשתתפים באירוע – חשוב לדעת מהי כמות האורחים ובהתאם לכך נדע להתאים עבורכם את הספקי הרמקולים והמגברים, נחסוך עבורכם כסף ונתאים את עוצמת המוזיקה הדרושה לאירוע הספציפי שלכם.

 

3. התקנה והובלה – זכרו שתנאי השטח מכתיבים את הגברת האירוע ובהתאם עליכם לדאוג להובלה והתקנה של הציוד בשטח. תקציב – מרכז הסאונד ישמח להתאים עבורכם את הציוד האיכותי ביותר במחיר הטוב ביותר בהתאם לתקציב שלכם. לשם כך עליכם להיעזר באיש מקצוע שייתכן ויחסוך לכם כסף וימצא פתרונות יצירתיים שלא חשבתם עליהם לצורך הגברת האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר.

היכנסו עוד היום לאחד הסניפים של מרכז הסאונד בירושלים, חיפה, רמת גן וראשון לציון, או התרשמו מקטלוג ציוד ההגברה שלנו באתר האינטרנט. לרשותכם עשרות מחלקות אודיו שונות המכילות בתוכם את כל ציוד ההגברה הדרוש לצורך הגברת אירוע : ציוד הקרנה, ציוד שמע, ווידאו ואביזרים משלימים – הכול תחת קורת גג אחד, ניסיון של שנים, מקצועיות ושירות מעל הכול.

התחייבות למחירים הטובים ביותר בארץ – רק במרכז הסאונד. התקשרו עכשיו!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !